132 nitraatbommen gevonden in woning in Goor.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
694

De politie Hof van Twente heeft maandag in een woning aan de Rozenstraat 132 nitraatbommen gevonden. Ook werd er een behoorlijke hoeveelheid kindervuurwerk gevonden. Alles is in beslag genomen.

De politie kwam het illegale vuurwerk op het spoor na een melding via misdaad anoniem. Tegen de bezitter van het vuurwerk is een proces-verbaal opgemaakt.

Mocht jezelf weten waar iemand vuurwerk heeft of verkoopt wat verboden is, dan roept de politie op om het te melden via Misdaad Anoniem door 0800-7000 te bellen.

https://www.tubantia.nl/hof-van-twente/132-nitraatbommen-gevonden-in-woning-in-goor~adbe4209/

De politie Hof van Twente heeft maandag in een woning aan de Rozenstraat 132 nitraatbommen gevonden. Ook werd er een behoorlijke hoeveelheid kindervuurwerk gevonden.

Gelukkig, je zou er maar naast wonen....

Ik snap niet dat ze die levens gevaarlijke nitraatbommen niet in het leger gebruiken.... Dan ben je als land onoverwinnelijk. Ik weet dat die dingen gevaarlijk zijn en heb er oprecht geen enkele
bommen afgestoken in mijn hele leven. Maar wat kunnen ze weer heerlijk overdrijven in de media.

En dan ook nog die kindervuurwerk! Wel schandalig toch? Daar kun je zowat een heel blok mee wegblazen :p

Zijn het er 132?
Of was het Rozenstraat 132?

Ik denk dat het er 132 zijn.

Back
Bovenaan