Wanneer kunnen we video van golden sky en wall of blink verwachten?
+ hvl grams cake zijn het en klopt het dat het 26mm is
Grootte is een beetje lastig inschatten, maar vallen qua effect alles behalve tegen voor die prijs

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wanneer kunnen we video van golden sky en wall of blink verwachten?
+ hvl grams cake zijn het en klopt het dat het 26mm is
Grootte is een beetje lastig inschatten, maar vallen qua effect alles behalve tegen voor die prijs![]()
Contact gehad met Jermaine;
De Golden Sky dacht hij dat deze 300 gram kruit bevat, De Wall of Blink 250 gram.
Voor die prijs een meepakken lijkt mij.
Kan haast niet tegenvallen.
Contact gehad met Jermaine;
De Golden Sky dacht hij dat deze 300 gram kruit bevat, De Wall of Blink 250 gram.
Voor die prijs een meepakken lijkt mij.
Kan haast niet tegenvallen.
Kunnen jullie aan de crackling crystal komen?
Deze zou ik graag meebestellen. Gr. Peter
Wanneer kunnen we weer een update verwachten?
Nieuwe collectie 2020 met nieuwe producten verwacht ik eind september online. Veel hebben we al vastgelegd maar mogen we nog niet communiceren.
Kijkje achter de schermen: wie bepaalt dat jullie nieuwe artikelen niet eerder dan eind september mogen communiceren?
Is er al bekend wat de geisterblitz moet gaan kosten @De Driesprong
Van 125 voor 99.
In de freakactie zal deze nog met korting de deur uitgaan.
Nieuwe collectie 2020 met nieuwe producten verwacht ik eind september online.
Veel hebben we al vastgelegd maar mogen we nog niet communiceren.
We zijn ook nog bezig met wat andere leveranciers voor een mogelijk aanvulling op het assortiment.
Van 125 voor 99.
In de freakactie zal deze nog met korting de deur uitgaan.
Nieuwe collectie 2020 met nieuwe producten verwacht ik eind september online.
Veel hebben we al vastgelegd maar mogen we nog niet communiceren.
We zijn ook nog bezig met wat andere leveranciers voor een mogelijk aanvulling op het assortiment.
Freak actie?! Als die er nog aankomt kan k m'n knip wel weer gaan trekken.lkkr hoor!
Freak actie?! Als die er nog aankomt kan k m'n knip wel weer gaan trekken.lkkr hoor!
Was vorig jaar erg goed! Had ik veel nieuwe producten met een leuke korting. Zeker het afwachten waard!
Gheheh het kan indd een puntje van discussie wordenHmm ik voor zie een scheiding ... o nee, dat ben ik net 4 weken![]()