[Freakactie 2020] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kees ik las dat de tolle mina ook mee deed aan de actie voor 21,xx eu. Ik zie alleen dat dit niet het geval is op de website wordt dit nog aangepast?

Vorige actie niet meegedaan. Deze keer toch maar wel gebruikt van gemaakt, word de 1e keer CR.

Coppelmans geen Poema lijn en nieuwe producten zie ik, hiervan wilde ik juist wat bestellen. Dan gaat het over.

Site van Coppelmans Veldhoven en Oss zijn actief maar Valkenswaard niet. Zie wederom minimaal 50 euro.... ik sla over :)

Ik zag het ja maar vind het aanbod tov de andere aanbieders erg matig. 6/7 nieuwe compounds de rest bieden ze niet aan

Wees blij met wat je aangeboden krijgt man. Ze hoeven het niet te doen, en let wel dat ze dit eigenlijk puur voor de freaks doen.
Als ik als importeur zulke berichten lees, dan zou ik echt gaan nadenken of er ooit een vervolg aan gaat komen :sad:

Ik zag het ja maar vind het aanbod tov de andere aanbieders erg matig. 6/7 nieuwe compounds de rest bieden ze niet aan

Misschien een wat kleiner assortiment, maar wel goede service en dat is ook wat waard! Had vorige actie wat vragen en dat was allemaal heel snel beantwoord en opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan