[Freakactie 2020] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer die 50 euro? Als dat bij mij dealer ook is dan sla ik over. Heb ook wat klein spul wat nog geen 2 tientjes is, ga er niet voor 3 tientjes extra bijbestellen....

Volgens mij wel 50,- minimaal. Althans bij Verbakel in Pijnacker. Voor mij geen issue, maar wel irritant. Maar ik ken veel meer freaksites die dat deurbeleid hanteren al dan niet in combinatie met een actie, en ook als je bestellingen uit hebt staan. Snap het ergens ook wel, gevalletje ‘volumevoordeel’, zoals de supermarkten in vergelijkbare vorm dat ook doen.

En nu nog de keuze V-master. VS. Best Solution :shy:

Volgens mij wel 50,- minimaal. Althans bij Verbakel in Pijnacker. Voor mij geen issue, maar wel irritant. Maar ik ken veel meer freaksites die dat deurbeleid hanteren al dan niet in combinatie met een actie, en ook als je bestellingen uit hebt staan. Snap het ergens ook wel, gevalletje ‘volumevoordeel’, zoals de supermarkten in vergelijkbare vorm dat ook doen.

En nu nog de keuze V-master. VS. Best Solution :shy:

Gewoon beiden bestellen ;p

West slaapt iig nog. Ik mag aannemen dat China Red alle dealers vooraf op de hoogte heeft gesteld? En doen alle dealers weer mee, net als vorige keer?

Bij mijn plaatselijke verkooppunt helaas ook nog geen actie of artikelen online...

Hopelijk wordt er gereageerd op de mail. :)

Laatst bewerkt:
Bij mijn plaatselijke verkooppunt (Voorhout) helaas ook nog geen actie of artikelen online...

Hopelijk wordt er gereageerd op de mail. :)

Misschien kun je beter even bellen, want grote kans dat de mail pas op dinsdag wordt beantwoord. En dan is de actie alweer voorbij ?

Misschien kun je beter even bellen, want grote kans dat de mail pas op dinsdag wordt beantwoord. En dan is de actie alweer voorbij ?

Ik ben na wat speurwerk op google toch maar uitgeweken naar een ander verkooppunt...

Zojuist in Voorschoten mijn eerste bestelling geplaatst! Alle 54 producten waren netjes bestelbaar voor de prijzen die hier al eerder waren genoemd. :handsup:

Wel idioot dat als ik inlog bij de toko waar ik al een bestelling heb staan, en wat klein spul bestel, te zien krijg dat als ik wil betalen het minimale bedrag nog niet heb gehaald.
Tja, helaas hanteren ze niet allemaal het bestelsysteem van Haokan. Maar mocht het jou lukken om wat bij te bestellen, zou je dat willen delen (mag per pb). Schat in dat ik bij dezelfde dealer wat klein spul wil bijbestellen.

Nieuwe artikelen komen te voorschijn als je ze zoekt.
Tenminste dat lukte/gebeurde mij op de bestelsite van Tuinwereld in Kapel Avezaath (Tiel).

Mail gehad van Voorhout die gaat maandag open. Ze mailbox stond vol met mensen die wilde bestellen maar hij niet open ging. Dus hij moet nog alles invoeren dus geduld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan