[Freakactie 2020] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb mij tot nu toe kunnen inhouden. Is echt een top actie maar China Red moet echt eens proberen ergens in Limburg een verkooppunt te regelen, waarschijnlijk was ik dan wel overstag gegaan. :)

Ook besteld bijna me hele budget er al door heen;
2 x angeldust
2 x mistral
1 x pig
1 x dog
1 x rooster
1 x ghost town
1 x bestsolution
1 x v-master
1 x bulldozer
1 x magic in the air
1 x construction
1 x patriot
1 x fire valley

Ook besteld bijna me hele budget er al door heen;
2 x angeldust
2 x mistral
1 x pig
1 x dog
1 x rooster
1 x ghost town
1 x bestsolution
1 x v-master
1 x bulldozer
1 x magic in the air
1 x construction
1 x patriot
1 x fire valley

Mooi man die fire valley, ook besteld, was hem nog niet tegengekomen in lijstjes hier!

Vandaag gescoord;

Mistral 2x
Ice Crystal
Metropolis
Dog
Pig
Rat
Magic in the Air

Geen al te grote bestelling, maar een mooie toevoeging op een al ruim overschreden budget voor dit jaar.

Op de valreep besteld in Sliedrecht:

- Pig
- Bulldozer
- Construction
- Fire Festival
- Fire Valley

Even een mailtje sturen..

China Red lijkt niet te berichten via het forum. De winkel verwijst door naar China Red en VWC, wat logisch is.

Joh hele week tijd gehad
Ach, gelukkig is het makkelijk oordelen vanaf daar. Mag het toch jammer vinden, of niet?

West vuurwerk in Groningen is nog online:-)
Dat zou wel super zijn. Alleen wat uit de route. Wilde juist minder kilometers gaan rijden dit jaar haha

Heb gelukkig de verleiding kunnen weerstaan. Daar waar ik wel in Lochem op een ander tijdstip kon komen.

Hierdoor nog genoeg van mijn budget over om wat door het jaar heen te kunnen aanschaffen en daardoor ook nog voor nieuwe spulletjes ��

China Red lijkt niet te berichten via het forum. De winkel verwijst door naar China Red en VWC, wat logisch is.

Ach, gelukkig is het makkelijk oordelen vanaf daar. Mag het toch jammer vinden, of niet?

Dat zou wel super zijn. Alleen wat uit de route. Wilde juist minder kilometers gaan rijden dit jaar haha

Kartonvoordeel? zie dat die nog open is...

Dog
Rat
Pig
Rooster
Salute 36
Las fallas 4x
Magic in the air
In the pocket :)

Lang getwijfeld over de v master of best solution.
Toch niet voor gegaan.
V master open einde.
Best solution wel dik maar zo snel leeg.
Ga denk ik voor een grote waaier bak dit jaar zoiets als Mega willows evolution.

Toch leuke actie dit van China red.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan