[Freakactie 2020] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo eerste bestelling van 2020 is een feit: Obsessed, Bulldozer, Magic in the air, Big eruption en 4x Las Fallas. Nu wachten tot het najaar met bestellen :thumbsup:

Ik ben wel benieuwd wat we na deze week nou hebben besteld met z'n allen (aantallen). Is het niet mogelijk om na de actie een overzicht te geven:D Even zien of er een VWC-bunker gereserveerd moet worden.

Nah, ik vind dit wel gek hoor. Bij Lochem heb je enkel op 29-12 tussen 08/09 in de ochtend ophaal mogelijkheid. Dan heb je zo’n actie en dan is dit ‘t qua afhaal.

Helaas heb ik al een ander ophaal bestelling op dit tijdstip staan.

Als er iemand van CR hier eens een verklaring over kan geven zou ik erkentelijk zijn.

Uiteindelijk kost ze dit gewoon omzet.. en klant is dus niet 100% koning ;).

Dan kom je toch gewoon later op de ochtend/begin middag je vuurwerk ophalen. Het wordt heus niet aan een ander meegeven/verkocht

Ook maar een bestelling gedaan bij vuurwerkmagazijn Zevenkamp.

2x Mistral
1x Rat
1x Dog
1x Pig
1x Angel Dust
1x V-Master
1x Magic in the Air
1x Bulldozer

Top actie! :thumbsup:

Zo eerste bestelling van 2020 is een feit: Obsessed, Bulldozer, Magic in the airs, Big eruption en 4x Las Fallas. Nu wachten tot het najaar met bestellen :thumbsup:

Ik ben wel benieuwd wat we na deze week nou hebben besteld met z'n allen (aantallen). Is het niet mogelijk om na de actie een overzicht te geven:D Even zien of er een VWC-bunker gereserveerd moet worden.
Heel wat Bulldozers, Magic in the Air, Las Fallas en dierencakes als ik dat zo lees!!

Dan kom je toch gewoon later op de ochtend/begin middag je vuurwerk ophalen. Het wordt heus niet aan een ander meegeven/verkocht

Wat is dit nou weer voor kortzichtigheid. Ik weet niet of je afgelopen jaar bepaalde afhaaldagen bij verschillende bedrijven hebt gevolgd, maar de chaos bij sommige komt juist door dit soort fratsen. Kom op zeg, ik ga toch niet bewust anderen / bedrijfsvoering in de weg zitten door niet op het afgesproken moment op te komen draven.

Website van Souman doet het nog steeds niet op de normale manier. Lijkt wel of ze liever geen bestellingen willen hebben via deze actie... Als ze bij het afhalen dan maar geen fratsen uithalen. Nijkerk is ongeveer net zo ver voor mij, bestel ik het daar wel..

Kleine bestelling de deur uit, big eruption, rat en magic in the air. Kriebelt om meer te bestellen maar houd me in voor vwpd en/of funke/Argento op later tijdstip

Mijn bestelling is ook geplaatst!

- 1x Intense/Metropolis
- 1x I am Fan
- 1x Ghost Town
- 1x V-Master
- 1x Magic in the Air
- 1x Best Solution
- 1x Bulldozer

Ik kan nu al niet meer wachten!
Erg bedankt China Red!

Ik heb de knoop door gehakt. Wordt toch de Bulldozer in plaats van de Patriot. De laatste overtuigd mij niet op alle fronten wat de Bulldozer wel doet (bij meer heb ik het idee:D). Van de week de bestelling eens plaatsen. Nu het bedrag lager uitvalt is de verleiding er ook gelijk om nog weer wat extra te bestellen haha. Zie al veel mooie bestellingen langs komen:thumbsup:

Wat is dit nou weer voor kortzichtigheid. Ik weet niet of je afgelopen jaar bepaalde afhaaldagen bij verschillende bedrijven hebt gevolgd, maar de chaos bij sommige komt juist door dit soort fratsen. Kom op zeg, ik ga toch niet bewust anderen / bedrijfsvoering in de weg zitten door niet op het afgesproken moment op te komen draven.

Ik snap jouw reactie wel. Maar aangezien het hier maar een handvol freaks aan deze actie meedoen en niet heel Nederland die in December besteld zal de impact wel meevallen. Ik had afgelopen jaar bij een aantal freakshops besteld, echter door vertraging opgelopen bij de uitlevering bij een van de eerste shops kwam ik uiteindelijk aan het einde van de ochtend te laat bij meerdere shops. Stukje overmacht waar de meeste zaken echt niet moeilijk over doen.

Zouden ze wel moeten doen. Afspraak is afspraak!

Hoe vaak krijg je iets niet uitgeleverd wat je heel vroeg in het jaar en nog wel uit eigen voorraad besteld had.

of je komt op de afgesproken tijd en ze moeten de helft van je bestelling nog bij elkaar zoeken, daar doe ik dan ook niet moeilijk over.

Dus nogmaals de freaks die bij een bepaalde China Red dealer bestellen die buiten de afgesproken tijd op komen halen, zullen gezien het aantal reacties hier op een hand te tellen zijn.

Ik snap jouw reactie wel. Maar aangezien het hier maar een handvol freaks aan deze actie meedoen en niet heel Nederland die in December besteld zal de impact wel meevallen. Ik had afgelopen jaar bij een aantal freakshops besteld, echter door vertraging opgelopen bij de uitlevering bij een van de eerste shops kwam ik uiteindelijk aan het einde van de ochtend te laat bij meerdere shops. Stukje overmacht waar de meeste zaken echt niet moeilijk over doen.

Als dat zo zou zijn, hadden ze ook wel direct meer blokken kunnen openstellen. En als we jouw theorie volgen, dan is het wel nog eventjes meer dan 10 maand voordat zover is. Weet jij veel hoeveel en wat ee de komende maanden nog gebeuren gaat.

Maar goed. Het is zoals het is momenteel.

De ratten die ik hier in Mozambique vooral ‘s avonds zie lopen brachten me op een idee. Heb dan ook maar een paar draaiende, kleurrijke ratjes besteld. Overigens heerlijk: een vuurwerkbestelling onder de palmbomen plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan