pyrothijsje
VWC lid
Bij Ano heb je mogelijkheden van 5tot9 en later op de dag nog wat uurtjes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
In Rijswijk ook mogelijkheden tot snachts afhalensame here, erg jammer. had graag wat meer dagen/blokken gezien.
Heel wat Bulldozers, Magic in the Air, Las Fallas en dierencakes als ik dat zo lees!!Zo eerste bestelling van 2020 is een feit: Obsessed, Bulldozer, Magic in the airs, Big eruption en 4x Las Fallas. Nu wachten tot het najaar met bestellen
Ik ben wel benieuwd wat we na deze week nou hebben besteld met z'n allen (aantallen). Is het niet mogelijk om na de actie een overzicht te gevenEven zien of er een VWC-bunker gereserveerd moet worden.
Dan kom je toch gewoon later op de ochtend/begin middag je vuurwerk ophalen. Het wordt heus niet aan een ander meegeven/verkocht
Dan kom je toch gewoon later op de ochtend/begin middag je vuurwerk ophalen. Het wordt heus niet aan een ander meegeven/verkocht
Heel wat Bulldozers, Magic in the Air, Las Fallas en dierencakes als ik dat zo lees!!
Wat is dit nou weer voor kortzichtigheid. Ik weet niet of je afgelopen jaar bepaalde afhaaldagen bij verschillende bedrijven hebt gevolgd, maar de chaos bij sommige komt juist door dit soort fratsen. Kom op zeg, ik ga toch niet bewust anderen / bedrijfsvoering in de weg zitten door niet op het afgesproken moment op te komen draven.
Zouden ze wel moeten doen. Afspraak is afspraak!
Leuk, kun je coindozer in het echt spelen.Ik heb een paar honden en een varken besteld. Een schuifmachine en nog wat ander spul.
Ik snap jouw reactie wel. Maar aangezien het hier maar een handvol freaks aan deze actie meedoen en niet heel Nederland die in December besteld zal de impact wel meevallen. Ik had afgelopen jaar bij een aantal freakshops besteld, echter door vertraging opgelopen bij de uitlevering bij een van de eerste shops kwam ik uiteindelijk aan het einde van de ochtend te laat bij meerdere shops. Stukje overmacht waar de meeste zaken echt niet moeilijk over doen.