Evolution demo voor liefhebbers/members.

Zijn er livestreams toevallig. Weer een mooi lijstje, benieuwd naar de nieuwe producten.

Edit: zojuist vernomen dat het vanavond helaas niet gaat lukken om een livestream te verzorgen. Excuses voor de eerdere onjuiste berichtgeving.

Laatst bewerkt:
Mooie lijst hoor! Camera gaat hier mee :-)
Iemand voorkeur welke product film z.s.m. online moet komen? Komt dan rond een uurtje of 1 in de nacht online.

Perfect lijstje! De artikelen die ik graag wilde zien, zitten er allemaal in.

Nog even en dan die kant op...

Mooie lijst hoor! Camera gaat hier mee :-)
Iemand voorkeur welke product film z.s.m. online moet komen? Komt dan rond een uurtje of 1 in de nacht online.

de laatste 5 producten graag in 1 filmpje :D
(de 9 single shots heeft de meeste aandacht bij mij met breedte van boeketten en effecten)

de laatste 5 producten graag in 1 filmpje :D
(de 9 single shots heeft de meeste aandacht bij mij met breedte van boeketten en effecten)

Ik ben daar echt zo onhandig in:bonk: Ik zal ze los uploaden. Maar mocht het tempo erin zitten zal ik de laatste 5 producten achterelkaar opnemen.

Een bewerkingsprogramma staat nog op het lijstje, helaas vallen die niet onder de freakacties :p

Ik ben daar echt zo onhandig in:bonk: Ik zal ze los uploaden. Maar mocht het tempo erin zitten zal ik de laatste 5 producten achterelkaar opnemen.

Een bewerkingsprogramma staat nog op het lijstje, helaas vallen die niet onder de freakacties :p

Gratis tip: freeware Shotcut werkt voor mij prima.

Zo we zijn binnen, echt heel mooie locatie. Dummy's zien er ook heel bruut uit. Heb een camo motor hoodie aan, degenen die zin hebben in een praatje schroom niet mij aan te spreken

Back
Bovenaan