MagicSjefke
VWC lid
Mooie schietlijst, ben heel benieuwd hoe de nieuwe producten live presteren. Stap over een half uur in de auto
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zijn er livestreams toevallig. Weer een mooi lijstje, benieuwd naar de nieuwe producten.
Zijn er livestreams toevallig. Weer een mooi lijstje, benieuwd naar de nieuwe producten.
Mooie lijst hoor! Camera gaat hier mee![]()
Iemand voorkeur welke product film z.s.m. online moet komen? Komt dan rond een uurtje of 1 in de nacht online.
Iemand voorkeur welke product film z.s.m. online moet komen? Komt dan rond een uurtje of 1 in de nacht online.
de laatste 5 producten graag in 1 filmpje
(de 9 single shots heeft de meeste aandacht bij mij met breedte van boeketten en effecten)
Eens met Sjefke!Als we dan toch verzoeknummers mogen indienen de Snowstorm 2.0 en Noi-Z svp
Ik ben daar echt zo onhandig inIk zal ze los uploaden. Maar mocht het tempo erin zitten zal ik de laatste 5 producten achterelkaar opnemen.
Een bewerkingsprogramma staat nog op het lijstje, helaas vallen die niet onder de freakacties![]()
Zo we zijn binnen, echt heel mooie locatie. Dummy's zien er ook heel bruut uit. Heb een camo motor hoodie aan, degenen die zin hebben in een praatje schroom niet mij aan te spreken
80s Tempest. Die staat al in mijn winkel mandje.Mooie lijst hoor! Camera gaat hier mee![]()
80s Tempest. Die staat al in mijn winkel mandje.
Gratis tip: freeware Shotcut werkt voor mij prima.