Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nee zag het, helaas!! Wel paar andere producten mee gepakt.pronkvuurwerk ook open. geen poema serie helaas![]()
Souman Hattem heeft de producten al wel op de site, maar je kunt nog niet bestellen.
Sommige ondernemers zijn op de maandag vrij, en slapen nu uit.. wachten tot West wakker wordt denk ik..Misschien zitten ze nog aan ontbijt? 24 febr duurt nog 16enhalf uur, de werkdag is voor meeste winkeliers nog niet begonnen. Relaaaax, neem nog 'n kop koffie![]()
Denk dat je dit jaar wel een sticker krijgt als je je Cr gaat ophalen. Fijn om te weten dat je zo dankbaar bent. Ondertussen blijf ik gewoon objectief en benoem wat ik zie.Dat gezeur altijd op freakacties, sommige beginnen hier echt een beetje op verwende meisjes te lijken. Natuurlijk hebben niet alle winkels het zelfde assortiment, dat bepaalt de ondernemer toch zeker zelf, boeiend dat de ene winkel wat vroeger open ging dan de ander en een foutje maakt iedereen wel eens.
Wat ik zie is geweldige producten voor een fantastisch prijs. CR en winkeliers, bedankt!
Ik zie bij Makkelie vuurwerk dat alle producten prijzen zijn aangepast behalve de manipulator. Als iemand van cr meeleest zou je dit voor ons kunnen regelen. Denk dat het over t hoofd
flinke bestelling gedaan, wilde even dit momentje nemen om mijn dank voor deze freakactie uit te drukken!!Bedankt over 5 min geregeld