Freakactie Vuurwerk Vathorst 2019!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Dave, Gisteren heb ik een bestelling geplaatst en betaald. Krijg ik hier nog een bevestiging mail van?
Leuke aanbiedingen staan er op ;)

Hoi Dave, Gisteren heb ik een bestelling geplaatst en betaald. Krijg ik hier nog een bevestiging mail van?
Leuke aanbiedingen staan er op ;)

Beste Hertogjan,

Wat vervelend om te horen dat de mail nog niet binnen is!
Zou je een mail willen sturen naar [email protected]?
Verwerk daar a.u.b. de volgende gegevens in:

-Voornaam
-Achternaam
-E-mailadres
-Referentie van ordernummer (te vinden in de iDeal betaling)

Indien ik de mail binnen heb, onderzoek ik meteen de reden waarom de mail niet binnengekomen is!

Met vriendelijke groet,
Koen Schimmel
Webshop Vuurwerk Vathorst

Even snel wat vwt boxen nog meegepakt, top actie!

Zag zelfs mijn eigen commentaar bij de boxen staan op de site ;)

Het duurt inderdaad wel lang om de webshop weer in de lucht te krijgen. Al 10 dagen geen inkomsten...

Ik heb vernomen dat de webshop eind volgende week open gaat,dat is de verwachting maar Vuurwerkvathorst kennende word het weer een topper zoals al de andere jaren

Zeer aardige eigenaar. Heb begin dit jaar ergens wat leuke oude Zena producten kunnen scoren. Ik ben benieuwd naar de webshop! Dit betreft geen freakactie als ik het goed begrepen heb?

Zeer aardige eigenaar. Heb begin dit jaar ergens wat leuke oude Zena producten kunnen scoren. Ik ben benieuwd naar de webshop! Dit betreft geen freakactie als ik het goed begrepen heb?
Ik heb werkelijk geen idee waar Dave mee gaat komen,maar 1 ding is zeker word altijd wel top

Ik heb werkelijk geen idee waar Dave mee gaat komen,maar 1 ding is zeker word altijd wel top

Volgens mij spreken beide zinsdelen elkaar tegen. :rolleyes:

Maar een berichtje / aankondiging op het forum was leuk geweest, als men de eerder aangekondigde datum van 1 oktober bij lange na niet haalt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan