[Freakactie 2020] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie lijst geworden met een mooie spreiding door grote delen van het land.

Bizar is dat hè, zie je wel vaker. Gelukkig hebben we West maar als enige noordelijk van...Hattem? is dat wel heel karig idd.

totaal niet mee eens, check topics maar over fire festival, mega maxi, mini maxi, en dan de bulldozer die telkens in top 5 komt, nou worden ze niet perse overdreven positief continue in beeld gebracht, maar lees weinigs negatief.

er is zelfs een topic verdomme waarin china red geld teruggaf omdat een product niet functioneerde zoals het hoorde, topic was gevuld met hulde aan china red....

dus wat je zegt, ben ik het gewoon echt niet mee eens, eerste deel van je bericht wel
Er staat ook "bijna" en ik zeg nergens dat er negatief over gesproken werd, alleen heel weinig in vergelijking met veel andere merken terwijl ze al jaren prima spul maken. Ja over de paar producten die je noemt werd iets meer gesproken maar vergelijk het eens met de toppers van rubro of evo bv. Dit is het grootste CR topic, zegt genoeg lijkt me.

Het meeste gaat zoals overal om 12u de lucht in. Afgelopen jaar stak m’n buurman rond kwart over 12 een 400’s blok af en ben ik rond 00:30 begonnen. Maar had zelf niet zoveel dat ik maar door moest stoken om het op te krijgen. Dit jaar wel meer, maar kan gewoon relax blijven stoken.
Aai da's jammer. Dan hoop ik dat Pronk Vuurwerk meedoet aan de actie, Intratuin Hoorn is vanaf hier best een eind weg.
Zeker jammer, o.t....weet jij toevallig of multimate kamp nu de enige nog is in Heerhugowaard die vuurwerk verkoopt? Niet echt m'n favoriete winkel wat vuurwerk betreft nl.

ja toch, dit zijn gewoon de voorverkoopprijzen, vergelijk maar met prijzen in openingstopic hier.

In geen webshop zie ik Tolla Mina in de freakactie, da's jammer.

De prijzen in de shop is de prijs die je betaald, in de openingspost zie B.V Bulldozer voor 65,- zo staat hij bij coppelmans ook op de site.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan