RandomDaniel
VWC lid
Hebben alle winkels zelfde aanbod en afhaaltijden?
Heb ter zin an!
Ja hoop dat de Rat en Crack Attack ook naar Ed Raket komen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hebben alle winkels zelfde aanbod en afhaaltijden?
Heb ter zin an!
Er staat ook "bijna" en ik zeg nergens dat er negatief over gesproken werd, alleen heel weinig in vergelijking met veel andere merken terwijl ze al jaren prima spul maken. Ja over de paar producten die je noemt werd iets meer gesproken maar vergelijk het eens met de toppers van rubro of evo bv. Dit is het grootste CR topic, zegt genoeg lijkt me.totaal niet mee eens, check topics maar over fire festival, mega maxi, mini maxi, en dan de bulldozer die telkens in top 5 komt, nou worden ze niet perse overdreven positief continue in beeld gebracht, maar lees weinigs negatief.
er is zelfs een topic verdomme waarin china red geld teruggaf omdat een product niet functioneerde zoals het hoorde, topic was gevuld met hulde aan china red....
dus wat je zegt, ben ik het gewoon echt niet mee eens, eerste deel van je bericht wel
Bizar is dat hè, zie je wel vaker. Gelukkig hebben we West maar als enige noordelijk van...Hattem? is dat wel heel karig idd.
Ja hoop dat de Rat en Crack Attack ook naar Ed Raket komen.
Het meeste gaat zoals overal om 12u de lucht in. Afgelopen jaar stak m’n buurman rond kwart over 12 een 400’s blok af en ben ik rond 00:30 begonnen. Maar had zelf niet zoveel dat ik maar door moest stoken om het op te krijgen. Dit jaar wel meer, maar kan gewoon relax blijven stoken.
Zeker jammer, o.t....weet jij toevallig of multimate kamp nu de enige nog is in Heerhugowaard die vuurwerk verkoopt? Niet echt m'n favoriete winkel wat vuurwerk betreft nl.Aai da's jammer. Dan hoop ik dat Pronk Vuurwerk meedoet aan de actie, Intratuin Hoorn is vanaf hier best een eind weg.
Coppelmans valkenswaard lijkt open en heeft alle prijzen al staan. Morgen ff shoppen![]()
Excl. Korting nog