[Freakactie 2020] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
hier op het zuidelijk halfrond kan ik met wifi verbinding uit 1810 moeilijk alles volgen en teruglezen.

Daarom de vraag: is er nou al een startdatum van de freakactie bekend of blijft de communicatie daarover zelfs op 22 februari nog uit?

Volgens mij is er vanuit CR hier op het forum niks officieels aankondigt over de 24ste. Alleen op CR dealers site’s zie je de 24ste staan. Eerlijk gezegd hoop ik nu nog op iets meer duidelijkheid over wanneer en hoe laat die shops open gaan. Zelfde als over de win actie. De communicatie/duidelijkheid blijft de laatste weken helaas een beetje uit.’ Hoop eigenlijk nog steeds liever dat er eerst een demo plaatst vindt en dan de shops open. Al kriebelt het natuurlijk altijd om te bestellen :p

Ja, als het daadwerkelijk de 24e gaat starten mogen ze weleens wat informatie/duidelijkheid gaan verschaffen.

Waarom? Omdat wij peanutbutterjellytime turboF5'ers zijn? Ze kunnen best 24e 1 post hier plempen met "we zijn open" en een rijtje links naar de webshops, of eentje naar hun verkooppuntenpagina, er is toch al gezegd dat alle dealers meedoen dus dat gegrasduin de hele tijd is puur een teken van dat er op pyrovlak gewoon geen drol anders te doen is momenteel en het euroschuim in de mondhoeken staat whaha

Een bedrijf wil een zo goed mogelijk imago lijkt mij. Duidelijke communicatie naar je 'potentiële' doelgroep/klanten is daar bij essentieel. Je hebt gelijk dat ze op de 24e een bericht neer kunnen kwakken etc. Is dat de meest optimale manier? I don't think so :biertje:

Wanneer komt de actie live?
De exacte data volgen nog, maar het is gepland om eind februari de webshop open te gooien voor de kortingsactie.

Aldus China red in de startpost. Kan ook nog tot volgend weekend duren tot de actie live is.

Zit zelf overigens ook te trappelen hoor. Het lijstje is behoorlijk opgelopen afgelopen dagen:bonk:

Waarom? Omdat wij peanutbutterjellytime turboF5'ers zijn? Ze kunnen best 24e 1 post hier plempen met "we zijn open" en een rijtje links naar de webshops, of eentje naar hun verkooppuntenpagina, er is toch al gezegd dat alle dealers meedoen dus dat gegrasduin de hele tijd is puur een teken van dat er op pyrovlak gewoon geen drol anders te doen is momenteel en het euroschuim in de mondhoeken staat whaha
Hahahhahahahahahahhahahhaaha moest echt hardop lachen hierom. True talk#

Hoe lang duurt de kortingsactie?
De actie zal een week lang duren, zorg dus dat je budget toereikend is. :wink:

Wanneer komt de actie live?
De exacte data volgen nog, maar het is gepland om eind februari de webshop open te gooien voor de kortingsactie.

Waar kan ik het afhalen?
Alle China Red dealers doen mee, wij zullen de links uiteraard overzichtelijk plaatsen voor jullie per shop.
Van de dealers die meer dan 1 vestiging hebben, zal er 1 vestiging aangesteld worden per dealer voor de actie.
Lijkt me toch heldere communicatie.

Een bedrijf wil een zo goed mogelijk imago lijkt mij. Duidelijke communicatie naar je 'potentiële' doelgroep/klanten is daar bij essentieel. Je hebt gelijk dat ze op de 24e een bericht neer kunnen kwakken etc. Is dat de meest optimale manier? I don't think so :biertje:

Ben het niet helemaal met je eens. Dit is een actie voor de liefhebbers en totaal niet om winst te maken of iets dergelijks. Ik ben zelf ook niet de meest geduldige hoor, maar zo blijft de spanning er lekker in!

Lijkt me toch heldere communicatie.

hebben alle dealers hetzelfde aanbod? Hoe zit het met de ophaaldata en tijden? Zijn al 2 vragen waar ik geen duidelijkheid in heb. En aangezien er een aantal websites de acties al hebben aangekondigd op hun website en sommigen nog niet blijft er zonder aankondiging van china red zelf nog een hoop onduidelijkheid.

Maar goed, blijkbaar is het voor jou genoeg. Daar hebben wij dan een andere mening over!

Ben het niet helemaal met je eens. Dit is een actie voor de liefhebbers en totaal niet om winst te maken of iets dergelijks. Ik ben zelf ook niet de meest geduldige hoor, maar zo blijft de spanning er lekker in!

elk bedrijf organiseert een actie met een bepaalde strategie. Het kan zijn naamsbekendheid vergroten, op andere manieren doelgroep bereiken, producten meer bekend maken of wellicht veel volume draaien met weinig marge.

Dit doet china red echt niet, omdat ze ons zo aardig vinden...

Aardig misschien niet, maar ze waarderen wel onze invloed op de markt en hun omzet. Ze zouden ook op dezelfde voet kunnen doorgaan zoals ze het al 15 jaar hebben gered, zonder ons een freakactie als deze te gunnen. Het is maar de vraag in hoeverre de extra publiciteit ook echt extra omzet oplevert totaal aan het eind van het jaar, afgezet tegen de logistiek van ál je dealers nu te laten meedoen op een moment waarop de meesten er totaal niet mee bezig zijn, met een minimale directe winst voor winkelier én importeur. Dus behalve natuuuurlijk de meespelende eigen belangen zit er ook een gunfactor op basis van waardering (van onze invloed) in. Het mes snijdt aan twee kanten.

Kom afhaalblokken tegen van 7-8 bij de ene winkel en en 8-9 bij een ander (29dec)
Minimum bestelling 50 euro

Geen idee natuurlijk of dit definitief is

Krijgen jullie ook een melding dat de verbinding 'niet privé' is, ofwel dat die sites met plaatsnaam.het mooiste vuurwerk.nl onbeveiligd is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan