Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Sommige prijzen zijn al een beetje gestegen..
Heb je hier wat voorbeelden van? Moet zeggen dat dat was lastig opvalt nu hoe de prijzen weergeven worden.
Zijn er toevallig mensen die onlangs nog reactie hebben gekregen op hun offerte? Wacht er momenteel al even op maar ook na een reminder helaas nog niks gehoord en zou jammer zijn als tussentijds de prijzen zijn verhoogd.
Wat betreft je offerte, wil je nog eens een e-mailsturen want het lijkt er op dat er geen openstaande aanvragen meer in onze map staan. Alvast dank daarvoor. Prijsstijgingen hebben uiteraard geen invloed op offertes. Een offerte berekenen we op basis van onze inkoopprijs. Dus of een Total Event tijdens indienen van offerte 85, 90, 100 of 130 euro kost op de website, maakt geen verschil. Je krijgt altijd dezelfde prijs die we baseren op het totale offerte bedrag.
En we zijn het zeker met je eens dat het nu heel onhandig is om de huidige prijzen op de freaksite te bekijken. Dit was ook zeker niet wat wij willen. Het is een noodoplossing van onze softwareleveranciers. Het was de keuze of deze werkwijze of freaksite per 1 november offline zodat we zonder problemen onze reguliere site open kunnen zetten. Omdat we jullie langer van de actie gebruik willen laten maken, hebben we gekozen voor optie 1.
Als laatste de prijsstijgingen. In de komende weken blijven sommige items in prijs stijgen. Het is voor ons geen doen om alle verhogingen aan te kondigen. Morgen wordt weer een kleine wijzigingen doorgevoerd. We vinden het niet prettig om van een box waar we 80 euro voor vragen ineens te verhogen naar 100 euro, daarom doen we het in kleinere stapjes. Daarmee voorkomen we grote teleurstellingen.
Voor mensen die onder de oude voorwaarden een bestelling hebben gedaan, geldt deze aanpassing niet. Anders zijn ze onrechtmatig bezig.
Wat een paniek meteen omdat de voorwaarden aangepast zijn. Lijkt me logisch dat je dat je dat nu als winkel doet met de huidige onzekerheid.
Ik zou zeggen wacht eerst even de reactie van Breda af voordat iedereen over elkaar heen valt me speculaties en wat niet over reeds geplaatste bestellingen
Ik hoop dat BredaVW snel met een duidelijke reactie komt waarin in hun aangeven voor welke bestellingen deze voorwaarde gelden.