[Freakactie 2020] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Profiteer nog een kleine 2 uur van de openingsaanbieding!

Gratis vuurwerk!

1 Vanaf € 150,00: BredaVuurwerk´s Big Boom (7 shots at once)
2 Vanaf € 250,00: Bonbridge’s Fast Willow (25 shots 25mm)
3 Vanaf € 350,00: BredaVuurwerk’s Crackling Wave (36 shots crackling/dahlia waaier 25mm)
4 Vanaf € 700: Skat Box (compound 75 shots 3x25sh 25mm compound)
5 Vanaf € 875: Ignite The Sky (compound - 100 shots 30mm)
6 Vanaf € 1000: Simply the Best (compound 100 shots 30mm)

Toegevoegd aan assortiment:

- Crackling Crystal
- Crackling Traum

Laatst bewerkt:
Profiteer nog 11 uur van de openingsactie

De actie eindigt exact om 23:59! Dus be wise, protect your eyes... and buy smart! ;)

Krijg bovenop de scherpe ook nog eens gratis vuurwerk.

1 Vanaf € 150,00: BredaVuurwerk´s Big Boom (7 shots at once)
2 Vanaf € 250,00: Bonbridge’s Fast Willow (25 shots 25mm)
3 Vanaf € 350,00: BredaVuurwerk’s Crackling Wave (36 shots crackling/dahlia waaier 25mm)
4 Vanaf € 700: Skat Box (compound 75 shots 3x25sh 25mm compound)
5 Vanaf € 875: Ignite The Sky (compound - 100 shots 30mm)
6 Vanaf € 1000: Simply the Best (compound 100 shots 30mm)

Ik ga het niet lukken om de bestelling rond te krijgen, er kan best voor een "beetje" :P vuurwerk een uitzondering gemaakt worden? ;)

Hoppa crackling crystal ook in de pocket met wt thunderking crackling mines :D Crackling crystal is ondertussen een musthave.....maar er komen later ook nog wat popcorns bij. Goed bezig !!!

Vandaag mijn offerte terug ontvangen die ik op 1 oktober heb gestuurd. En ik ben zeer teleurgesteld. Het bedrag wat mij nu wordt aangeboden is hoger dan de winkelmandwaarde van 1 oktober.

Hier sta ik echt van te kijken. Waarom dan een week wachten om antwoord te krijgen op je offerte als tussentijds de prijzen stijgen?

Heb expres niet van de 30% korting actie van Magnum gebruik gemaakt omdat ik dus wachtte op mijn offerte.

En heb van anderen gehoord, dat dit bij meerdere offertes is gebeurt.

Vandaag mijn offerte terug ontvangen die ik op 1 oktober heb gestuurd. En ik ben zeer teleurgesteld. Het bedrag wat mij nu wordt aangeboden is hoger dan de winkelmandwaarde van 1 oktober.

Hier sta ik echt van te kijken. Waarom dan een week wachten om antwoord te krijgen op je offerte als tussentijds de prijzen stijgen?

Heb expres niet van de 30% korting actie van Magnum gebruik gemaakt omdat ik dus wachtte op mijn offerte.

Triest hoor, dat ze zo met je om gaan.

De prijzen zijn dus eigenlijk een lokkertje geweest om een offerte aan te vragen.. en dan snel de prijzen omhoog zodat de offerte duurder uit valt. Rare gang van zaken...

Heel triest zeg. Kijk enerzijds ben ik echt van mening dat het hier om een freakactie gaat, en dat we blij moeten zijn met de mooie prijzen die er staan/stonden. Echter op zo'n manier omgaan met klanten die voor honderden euro's bestellen is niet netjes.

Neem aan dat dit een foutje vanaf de kant van Breda is toch. Kan niet zo zijn, dat je dan als grootkoper achter het net vist doordat de offertes pas later in behandeling worden genomen..

Zijn de prijzen op de offerte ook anders dan nu op de website dan? Volgens mij is er weinig veranderd behalve wat wijzigingen bij EVO volgens mij.

@Jakhal, omdat het in dit geval om 'koop of afstand' (online) gaat, gaat de bedenktijd pas in zodra je de order (fysiek) hebt ontvangen. Er zijn een aantal wettelijke uitzonderingen, maar die zijn op bestellingen van vuurwerk niet van toepassing.

Nu wordt deze case aan Bredavuurwerk opgehangen, maar er zijn veel meer winkeliers die er dergelijke eigen regeltjes op na houden, in strijd met het herroepingsrecht.

Zijn de prijzen op de offerte ook anders dan nu op de website dan? Volgens mij is er weinig veranderd behalve wat wijzigingen bij EVO volgens mij.

Dat is het vreemde inderdaad. En al zal Evo in prijs gestegen zijn, als ik Marchel of Jasper mag geloven dan is via de mail bestellen (wat met zo'n offerte denk ik wel het geval is) altijd nog een manier om een "echte" freakprijs te krijgen. Hoewel dat ook aan de winkel zelf is.

Laat reageren op mails of niet reageren .het feit dat de communicatie beter kan is al jaren zo , en als je daar ze op attent maakt hebben ze vaak wel een smoes . Dan is carnaval , dan is vakantie, dan is het Halloween, dan dit dan dat . Dit is de reden dat ik er al een aantal niks meer koop . de service is belangrijker dan de prijs , is mijn mening

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan