[Freakactie 2020] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kom er niet in, safari vertrouwd het certificaat niet.

Bekijk bijlage 55667

Klopt, het is wachten tot de jongens van de hosting/website "een knopje" omzetten. Dan krijg je de melding niet meer. Verder is onze site gewoon hartstikke veilig hoor,

Dat gaat vandaag niet meer gebeuren. Dit gebeurt in de loop van morgenochtend. Wij gaan dus in de loop van morgen online.

Helaas! Wij zaten er klaar voor! Excuses!

Klopt, het is wachten tot de jongens van de hosting/website "een knopje" omzetten. Dan krijg je de melding niet meer. Verder is onze site gewoon hartstikke veilig hoor,

Dat gaat vandaag niet meer gebeuren. Dit gebeurt in de loop van morgenochtend. Wij gaan dus in de loop van morgen online.

De melding is bij mij inmiddels weg...

Dat wordt dan morgen in de baas z'n tijd shoppen!

Even wat anders, is de showroom ook al klaar, ik vindt het ook leuk om alles te bekijken in real-life..

De onveilige certificaat melding is bij mij ook weg. Hebben jullie een indicatie hoelaat jullie online gaan? Scheelt weer een dagje refreshen haha.

We gaan morgen rond 11:00 uur online! Dan kunnen jullie in de lunchpauze onder het genot van het nuttigen van je boterham lekker rond kijken in onze freaksite!

Slaap lekker!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan