[Freakactie 2020] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yesss! Een update!

Fijn om te horen dat alles goed gaat, mannen. Kom maar spoedig door met die aanvullende producten en acties.

Leuk om weer wat van jullie te horen! Is dat trouwens een mine met dan 50 gram maximaal per tube of mag er dan doordat er meerdere tubes inzitten, minder gram per tube? Met 7 schoten tegelijk kan je nog echt iets diks creëren!

Laatst bewerkt:
Leuk om weer wat van jullie te horen! Is dat trouwens een mine met dan 50 gram maximaal per tube of mag er dan doordat er meerdere tuhes inzitten, minder gram per tube? Met 7 schoten tegelijk kan je nog echt iets diks creëren!

Denk dat het eerder een all at once cake is dan.

Goed om weer wat van Breda Vuurwerk te vernemen. Ik volg jullie topic altijd met aandacht, zeer gave acties en een dijk van een assortiment. Kom maar door!

Ook ik volg dit topic altijd met de nodige interesse, blij met deze update en zeer benieuwd naar het overige nieuws binnenkort.

Leuk om weer wat van jullie te horen! Is dat trouwens een mine met dan 50 gram maximaal per tube of mag er dan doordat er meerdere tuhes inzitten, minder gram per tube? Met 7 schoten tegelijk kan je nog echt iets diks creëren!

Meerdere schoten at once. Dus zeven schoten tegelijkertijd. Hier komen dikke mine en grote gouden effecten uit! :)

Halverwege volgende week zijn er een aantal nieuwe producten toegevoegd aan de voorraad. Daarnaast gooien we ook weer wat bestaande items terug in voorraad.

Hebben jullie nog wensen?

Halverwege volgende week zijn er een aantal nieuwe producten toegevoegd aan de voorraad. Daarnaast gooien we ook weer wat bestaande items terug in voorraad.

Hebben jullie nog wensen?

Fluitbakken a la Return of the Phoenix
Strong Celebration
Sick Six6 box
Wellicht Katan Specials boxen
En......de Geisterblitz :handsup:

Nog even wachten op de nieuwe katan special boxen, maar een knalaanbieding voor de hele special serie lijkt me wel wat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan