[Freakactie 2020] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inmiddels uitverkocht? Kan hem ook niet vinden onder de naam Strong Celebration of Super Celebration.

Leuke acties al in de outlet.
Ik laat jullie voorlopig toch nog links liggen, net als vorig jaar, door de zeer incourante ophaaltijden. Uiteraard kan het zo zijn dat hier niets van te merken is in de omzet/winst, maar wil het toch even vermelden want ik denk dat dit voor meer mensen geldt.
Dan ga je je vuurwerk toch ergens anders halen . Je bent vrij te kopen waar jij wil . Ik denk niet dat ze je gaan missen bij bredavw , tis daar zonder jou al druk zat :p :wink:. Ik kom er al jaren met groot genoegen. Toptent!

Laatst bewerkt:
Dan ga je je vuurwerk toch ergens anders halen jonguh. Je bent vrij te kopen waar jij wil . Ik denk niet dat ze je gaan missen bij bredavw , tis daar zonder jou al druk zat . Ik kom er al jaren met groot genoegen. Toptent!

Blijft er meer voor ons over hahaha :p:idea:

Ja en ook die 6x19 shots is bijna 20 eu duurder. Wellicht dat het te maken heeft met nieuwe inkoopprijzen ofzo? Wel jammer. Wilde graag bestellen. Kan helaas niet mijn budget in één keer uitgeven. Edit: ook de Skat Box is flink omhoog gegaan.

Wij dachten dat we deze producten tot de zomer naar keus mochten prijzen. Dit bleek niet zo te zijn. Geheel volgens de spelregels, en dus terecht, hebben wij de prijzen aangepast.

Inmiddels uitverkocht? Kan hem ook niet vinden onder de naam Strong Celebration of Super Celebration.

Helemaal uitverkocht! Voorlopig komt 'ie niet meer terug. Zover ik begreep was het een jubileumproduct en wij gaan niet iets verkopen wat misschien niet terug komt in het assortiment.

Wij dachten dat we deze producten tot de zomer naar keus mochten prijzen. Dit bleek niet zo te zijn. Geheel volgens de spelregels, en dus terecht, hebben wij de prijzen aangepast.

Dus we kunnen je gewoon het beste even bellen of mailen? Zoon offerte?
Dan hoeven de jongens van GBV die hier alleen meelezen de hele dag en niks zeggen. Die hoeven dan natuurlijk niks te weten van iemand zijn of haar romantische onderonsje!

Ik lees nu net bij vuurwerkbieb dat Atlas500 van Evolution is. Klopt dit?

nee, Dat klopt niet.

Eigen import van ongeveer 20 winkels.

Met vr.gr.

Edwin

Ik lees nu net bij vuurwerkbieb dat Atlas500 van Evolution is. Klopt dit?

nee, Dat klopt niet.

Eigen import van ongeveer 20 winkels.

Met vr.gr.

Edwin

komt uit de fabriek van evo en is ontwikkeld door de eigenaar van evo, mag alleen het merk niet gebruiken want dat is verkocht aan gbv....

Dan ga je je vuurwerk toch ergens anders halen jonguh. Je bent vrij te kopen waar jij wil . Ik denk niet dat ze je gaan missen bij bredavw , tis daar zonder jou al druk zat . Ik kom er al jaren met groot genoegen. Toptent!
Kinderachtige reactie, maar ach je moet wat he.
Ik kom hier ook al jaren en ik vind het een hele leuke winkel met goede prijzen. Niks negatiefs maar enkel een legitieme vraag.
@Breda dank voor het antwoord, ik hou het in de gaten!

Oke jammer van die prijzen, maar valt niet veel aan te doen helaas.
Wat komt er nog in het assortiment bij? Ben wel benieuwd, hebben jullie Katan wel eens overwogen?

Mag ik vragen welke batch Demonia jullie hebben?
Ik snap dat batches gegarandeerd kunnen worden alleen welke staan er nu in de bunker? Als het die van 2018 is dan kom ik de vroegst mogelijke tijd, in de hoop dat ze er dan nog zijn.

Super! Je hoort van ons!

@iedereen: bedankt voor jullie leuke reacties en de vele bestellingen. :)

Wat zien jullie graag in de Outlet?

Ik zie graag nog de volgende producten:

4 seasons (rubro)
mega willows (evo)
berlin (vulcan)
montreal (vulcan)
noi-z (evo)
strong celebration (vuurwerkmania)

Ik zie graag nog de volgende producten:

4 seasons (rubro)
mega willows (evo)
berlin (vulcan)
montreal (vulcan)
noi-z (evo)
strong celebration (vuurwerkmania)

Strong Celebration stem ik mee in :D, al hebben ze aangegeven dat íe voorlopig niet meer terug komt helaas.

Van mij mag de Crown Majestic/Armageddon nog wel terugkomen. Had de knoop eindelijk doorgehakt, maar toen was hij alweer weg.

Ik zou ook graag meer boxen van Vulcan zien.
Het aanbod van vorig jaar was goed, maar nu vind ik geen enkele box van Vulcan helaas...

Mis ik nou echt de pagina van de vuurpijlen? Heel teleurstellend dit.. Wou net een bestelling gaan doen met een aantal mooie vuurpijlen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan