Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dan ga je je vuurwerk toch ergens anders halen . Je bent vrij te kopen waar jij wil . Ik denk niet dat ze je gaan missen bij bredavw , tis daar zonder jou al druk zatLeuke acties al in de outlet.
Ik laat jullie voorlopig toch nog links liggen, net als vorig jaar, door de zeer incourante ophaaltijden. Uiteraard kan het zo zijn dat hier niets van te merken is in de omzet/winst, maar wil het toch even vermelden want ik denk dat dit voor meer mensen geldt.
Dan ga je je vuurwerk toch ergens anders halen jonguh. Je bent vrij te kopen waar jij wil . Ik denk niet dat ze je gaan missen bij bredavw , tis daar zonder jou al druk zat . Ik kom er al jaren met groot genoegen. Toptent!
Ja en ook die 6x19 shots is bijna 20 eu duurder. Wellicht dat het te maken heeft met nieuwe inkoopprijzen ofzo? Wel jammer. Wilde graag bestellen. Kan helaas niet mijn budget in één keer uitgeven. Edit: ook de Skat Box is flink omhoog gegaan.
Inmiddels uitverkocht? Kan hem ook niet vinden onder de naam Strong Celebration of Super Celebration.
Wij dachten dat we deze producten tot de zomer naar keus mochten prijzen. Dit bleek niet zo te zijn. Geheel volgens de spelregels, en dus terecht, hebben wij de prijzen aangepast.
Ik lees nu net bij vuurwerkbieb dat Atlas500 van Evolution is. Klopt dit?
nee, Dat klopt niet.
Eigen import van ongeveer 20 winkels.
Met vr.gr.
Edwin
Ik lees nu net bij vuurwerkbieb dat Atlas500 van Evolution is. Klopt dit?
nee, Dat klopt niet.
Eigen import van ongeveer 20 winkels.
Met vr.gr.
Edwin
Kinderachtige reactie, maar ach je moet wat he.Dan ga je je vuurwerk toch ergens anders halen jonguh. Je bent vrij te kopen waar jij wil . Ik denk niet dat ze je gaan missen bij bredavw , tis daar zonder jou al druk zat . Ik kom er al jaren met groot genoegen. Toptent!
Super! Je hoort van ons!
@iedereen: bedankt voor jullie leuke reacties en de vele bestellingen.![]()
Wat zien jullie graag in de Outlet?
Ik zie graag nog de volgende producten:
4 seasons (rubro)
mega willows (evo)
berlin (vulcan)
montreal (vulcan)
noi-z (evo)
strong celebration (vuurwerkmania)
Omdat die er waarschijnlijk uit gaan. Zo niet komen ze nog welMis ik nou echt de pagina van de vuurpijlen? Heel teleurstellend dit.. Wou net een bestelling gaan doen met een aantal mooie vuurpijlen?