[Freakactie 2020] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
zou ook top zijn als jullie de rubro geisterblitz in het assortiment konden opnemen. die is zeer populair onder de liefhebbers. of inderdaad de sky screamers, volgens mij is dat dezelfde box.

Geisterblitz / Sky Screamer 2.0 van Geisha / VuurkMania / Rubro. Gaat de meest gewilde bak van het jaar worden :)

Leuke acties al in de outlet.
Ik laat jullie voorlopig toch nog links liggen, net als vorig jaar, door de zeer incourante ophaaltijden. Uiteraard kan het zo zijn dat hier niets van te merken is in de omzet/winst, maar wil het toch even vermelden want ik denk dat dit voor meer mensen geldt.

Ik laat jullie voorlopig toch nog links liggen, net als vorig jaar, door de zeer incourante ophaaltijden. Uiteraard kan het zo zijn dat hier niets van te merken is in de omzet/winst, maar wil het toch even vermelden want ik denk dat dit voor meer mensen geldt.

Jammer dat de afhaaltijden voor jou niet uitkomen. Wie weet stellen we volgend jaar de blokken wel naar wens in.

Als we alle blokken open zouden zetten, dan zouden we enorm veel meer freakbestellingen ontvangen. Echter moet het handelbaar blijven en vooral niet gaan botsen met de reguliere verkoop.

Waar vind ik de afhaalblokken eigenlijk voordat ik een bestelling afrond?

Als ik het goed begrijp krijg ik dus 2 color insanity aftershocks voor €7,99? Die kosten normaal toch geen €25? Haha

Ik denk dat de Atlas 500 een verkeerde prijs heeft. Stond er op voor 29,95 en is nu ineens 49,95 euro.

Ja en ook die 6x19 shots is bijna 20 eu duurder. Wellicht dat het te maken heeft met nieuwe inkoopprijzen ofzo? Wel jammer. Wilde graag bestellen. Kan helaas niet mijn budget in één keer uitgeven. Edit: ook de Skat Box is flink omhoog gegaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan