Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Denk het, kans best wel eens zo zijn.... ook wel wat geirriteerd door het aankomende verbodDan wel Kruitstress natuurlijk![]()
![]()
Jammer dat ik alleen op de 31e als ophaaldag kan selecteren. Anders zeker een bestelling gedaan.
Ik heb 2 keer gemaild om mijn bestellingen samen te voegen, zou je een keer kunnen kijken in de mail?
Moet er gemaild worden? of worden bestellingen automatisch samengevoegd? nu heb ik er maar 2 dus zal dat niet zo probleem zijn vermoed ik.Goedenmiddag
Alle mails betreffende samen voegen van bestellingen worden doorgezet en deze worden rond het einde van november geregeld en dan krijg je daar melding van, dus als jij dit gemaild hebt dan is hij al in verwerking en word dit dus geregeld.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
je kon bij de bestelling een notitie toevoegen.Moet er gemaild worden? of worden bestellingen automatisch samengevoegd? nu heb ik er maar 2 dus zal dat niet zo probleem zijn vermoed ik.
ja dat heb ik ook gedaanje kon bij de bestelling een notitie toevoegen.
Goedenmiddag
Alle mails betreffende samen voegen van bestellingen worden doorgezet en deze worden rond het einde van november geregeld en dan krijg je daar melding van, dus als jij dit gemaild hebt dan is hij al in verwerking en word dit dus geregeld.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Ik zal er wel gigantisch overheen lezen maar ik zie geen e-mail adres. Iemand die deze kan plaatsen?