[Freakactie 2019] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb 2 keer gemaild om mijn bestellingen samen te voegen, zou je een keer kunnen kijken in de mail?

Goedenmiddag

Alle mails betreffende samen voegen van bestellingen worden doorgezet en deze worden rond het einde van november geregeld en dan krijg je daar melding van, dus als jij dit gemaild hebt dan is hij al in verwerking en word dit dus geregeld.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenmiddag

Alle mails betreffende samen voegen van bestellingen worden doorgezet en deze worden rond het einde van november geregeld en dan krijg je daar melding van, dus als jij dit gemaild hebt dan is hij al in verwerking en word dit dus geregeld.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
Moet er gemaild worden? of worden bestellingen automatisch samengevoegd? nu heb ik er maar 2 dus zal dat niet zo probleem zijn vermoed ik.

Goedenmiddag

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Ik heb het aangegeven bij mijn opvolgende bestelling, ik had toch ergens gelezen dat dit voldoende was.

Goedenavond members/ freaks

Langzaam aan druppelen gelukkig nu de filmpjes en info binnen van de nieuwe producten dus deze filmpjes wat we nu hebben willen we jullie niet onthouden

De nitro cake 6 ( een 19 shots cake uit een serie van 6 , deze cake heeft een verkoopprijs van €14.95)

nitro 1.png

En dan nog deze ( voor de sterke mensen onder ons)

Giant beast ( dit is een box met 588 shots en heeft een verkoopprijs van .....€199.00)

beast.jpeg

Veel kijk plezier

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan