Die wordt hier vlakbij en en op de gelinkte thread toch al genoemd/besproken?
Nieuwe 281sh van de bird of prey lijn. 25/30mm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die wordt hier vlakbij en en op de gelinkte thread toch al genoemd/besproken?
Nieuwe 281sh van de bird of prey lijn. 25/30mm.
PERS BERICHT
Zoals jullie misschien al eerder dit seizoen hebben gelezen en of gehoord komen wij dit jaar met een compleet nieuwe (valk) lijn waarvan wij hopen dat deze jullie zal bevallen.
Deze lijn hebben wij met veel zorgvuldigheid samen gesteld, en hebben hierin getracht voor elk wat wils te hebben gecreëerd.
Deze lijn zal de "Bird of prey" lijn gaan heten en is gevuld met zowel losse cakes alsmede een aantal zeer leuke en zeker niet de minste boxen.
Om te beginnen zal deze voorzien zijn van een compleet nieuwe serie 19 sh cakes.
Deze serie zal de "Birds of the sky" gaan heten, en deze zal op meerdere manieren worden aangeboden
Per 2 per 4 per 6 OF per 12 ( dus een vol karton)
Daarnaast komen wij met een compleet nieuwe salute cake, dit zal een 36 sh cake zijn welke in 2 versies zal gaan komen, een normale 36 sh en een all at once versie deze zal de naam thunderbirds 36 krijgen.
De gewone 36 sh en de all at once zal ook als set verkrijgbaar zijn.
Daarnaast komt er ook nog een 108 sh salute cakebox welke de thunderbirds 2 zal gaan heten.
Verder komt er een wissle to salute box 100 sh met zeer rauwe fluiter en harde salutes( deze zal wel beperkt leverbaar zijn).
Verder komt er 2 nieuwe 100 sh cake boxen met de namen FIRESTORM en de ULTIMATE PROFFBOX.
Weer komen wij dit jaar met de goedkoopste 500 grammer van Nederland in een 30mm variant .
Verder zal in deze lijn een nieuwe serie 1/1,5/2/3 kilo knallers zitten , dezen gaan de naam valk extreem gold explosionbox heten en gaan er zo uit zien:
40 sh (1 kilo ) 30 mm
60 sh (1.5 kilo) 30 mm
80 sh (2 kilo) 30 mm
100 sh ( 3 kilo ) 30 mm
Dan hebben we in deze lijn NOG een cake box, deze zal 144 schoten hebben en zal de naam COMET FLAIR gaan dragen.
En dan last but not least, voor de echte liefhebbers van de MEGA BOXEN .
zit in deze lijn de GIANT BEAST box deze box zal 588 schoten bevatten en is dus de grootste box uit deze lijn
De effecten van deze producten zien jullie zodra de filmpjes binnen zijn.
En zoals ik al zei zodra wij alle info en films binnen hebben zullen deze producten toegevoegd gaan worden aan de site.
Wij hopen jullie op dit moment toch alvast een idee te hebben gegeven van wat er komen gaat en hopen dat wij jullie snel van verdere info kunnen voorzien..
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Ik wil nog een karton Secret Salute maar zie bij het bestellen dat het op is. Is het echt op of hebben jullie nog een kartonnetje liggen voor mij?
@subarufreak ik weet dat er nog niks bekend is over de nieuwe collectie maar is er wel bekend wanneer er mogelijk meer nieuws komt?
Ik zag hem idd ook net voorbij komen op Facebook en was reeds onderweg hierheen om hem erin te gooienIk zie dat Valk de 3e vestiging opent in Geesteren!
Jammer dat we alleen in nijverdal de VWPD bestellingen kunnen ophalen anders was het 5 min heen en weer geweest ;p mooi dat ze in deze tijden een nieuwe vestiging openen betekent toch dat jullie een goede formule te pakken hebben!
Ze gaven eerder als hint dat de plaats in Overijssel lag dus ik gok de eersteGeesteren in Overijsel of Gelderland?
Ik hoop dat jullie er nog heel lang mogen zitten, maar zijn jullie niet bang gezien de huidige ontwikkelingen in vuurwerkland dat er binnen een zeer korte tijd een volledig verbod komt en daardoor de investeringen te niet worden gedaan. Of zat er in dit pand al een bunker met installatie?
Als het ergens vemeld word is het wel in hun topic bij exclusieve valk productie, is een aparte categorie op t forum voor en anders wel hier...Is er al iets bekend van de nieuwe valk producten, of heb ik net gemist dat het al ergens vermeld staat, ben wel benieuwd
Sorry maar krijgen we die vraag nu echt iedere paar dagen? Zie iets hoger op deze pagina post #706.Is er al iets bekend van de nieuwe valk producten, of heb ik net gemist dat het al ergens vermeld staat, ben wel benieuwd
wist niet dat je kwaad werd, ben gewoon geinteresseerd.