Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Sh*t, de zena triump nu ook alweer 10 euro duurder. Weer te laat met bestellen![]()
tijdblok is al dagen beschikbaar.....als je maar lang genoeg wacht is deze vanzelf weer weg. En de prijzen zouden verhoogd worden, is voor gewaarschuwd meende ik.Ja heb ik ook last van, zit te wachten totdat er nog een tijdsblok op de 28ste vrij kwam.
daarom heb ik tot nu nog geen bestelling gedaan.
Ni kan ik niet de transbomber bestellen ivm geen voorraad, maar kan wel de combideal bestellen waar de transbomber in zit..... is de transbomber op dan?
tijdblok is al dagen beschikbaar.....als je maar lang genoeg wacht is deze vanzelf weer weg. En de prijzen zouden verhoogd worden, is voor gewaarschuwd meende ik.
UPDATE
De nieuwe artikelen van Evolution / zena / en Magnum toegevoegd op vpd site voor de liefhebbers..
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Inmiddels ook al wat meer bekend over een nachtopening ?
Mooie aanvulling.
Komt de WCKD Six van Magnum ook op vwpd? Zie op vuurwerkbieb dat die ook in 1 karton komen. Waren echt toppers op de demo.
Goedenavond
Aankomende week zal er een karton aanbieding komen van de eccentric shots.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Wanneer komt deze online ?
TEASER !!!!
Vanavond geschoten en getest de nieuwe TRANSBOMBER XXL productie, wat vinden jullie ervan......
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Hoe laat kunnen we de kartonnen Eccentric Shots verwachten?