[Freakactie 2019] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja heb ik ook last van, zit te wachten totdat er nog een tijdsblok op de 28ste vrij kwam.
daarom heb ik tot nu nog geen bestelling gedaan.
tijdblok is al dagen beschikbaar.....als je maar lang genoeg wacht is deze vanzelf weer weg. En de prijzen zouden verhoogd worden, is voor gewaarschuwd meende ik.

tijdblok is al dagen beschikbaar.....als je maar lang genoeg wacht is deze vanzelf weer weg. En de prijzen zouden verhoogd worden, is voor gewaarschuwd meende ik.

Dat klopt helemaal ja toen de blokken vrij kwamen heb ik daar gelijk melding van gedaan en daarbij gelijk aangegeven dat men niet te lang moest wachten omdat anders de blokken weer vergeven waren .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

UPDATE

De nieuwe artikelen van Evolution / zena / en Magnum toegevoegd op vpd site voor de liefhebbers..

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

UPDATE

De nieuwe artikelen van Evolution / zena / en Magnum toegevoegd op vpd site voor de liefhebbers..

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Mooie aanvulling.

Komt de WCKD Six van Magnum ook op vwpd? Zie op vuurwerkbieb dat die ook in 1 karton komen. Waren echt toppers op de demo.

Inmiddels ook al wat meer bekend over een nachtopening ?

Goedenavond

Nee helaas nog niet, maar we hebben hier natuurlijk al wel naar gekeken en om dit te kunnen realiseren moet er behoorlijk wat geregeld gaan worden dus ik denk dat het voor dit jaar nog niet haalbaar gaat zijn,MAAR we blijven hier uiteraard mee bezig laat dat duidelijk zijn.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Mooie aanvulling.

Komt de WCKD Six van Magnum ook op vwpd? Zie op vuurwerkbieb dat die ook in 1 karton komen. Waren echt toppers op de demo.

Goedenavond

Zoals het er nu uitziet zal dit het zijn van Magnum dus gaan er verder geen producten meer bijkomen.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

TEASER !!!!

Vanavond geschoten en getest de nieuwe TRANSBOMBER XXL productie, wat vinden jullie ervan......

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

TEASER !!!!

Vanavond geschoten en getest de nieuwe TRANSBOMBER XXL productie, wat vinden jullie ervan......

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Is da de transbomber XXL met 576 shots, of de champions edition? Wel gigantisch dik ding!

Hoeveel kartonnen eccentric shots komen beschikbaar? En je gaat ons vast wel een tipje geven van de prijs toch? :wink:

Vraagje: Komt er nog extra stock voor de Extreme Salute 2.0?
Wilde deze en nog een box extra bestellen, maar helaas lijkt het erop dat er geen voorraad meer is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan