[Freakactie 2019] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat klinkt goed zeg! Positieve ontwikkeling dat Valk Vuurwerk weer eens met nieuwe salute cakes komt, ik ben benieuwd!

Goedenmiddag biem

Wij hebben jou vraag even bekeken en over nagedacht en hebben besloten dit niet op de vwpd site te gaan doen ( deze is immers voor de karton verkoop) daarbij hebben wij dit afgelopen jaar ook gedaan, omdat er nog maar 1 karton van was maar dat was helaas geen succes, vandaar dat op de vwpd site de junk alleen maar per karton bestelbaar is.
Maar hebben wel besloten dit als actie op de reguliere valk vuurwerk site te gaan doen, dus zodra de "normale" valk site online komt zal hier de junk straks per stuk maar ook per set van 10 stuks aangeboden gaan worden.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Ik weet dat het eigenlijk niet de bedoeling was..... Maar zouden jullie dit niet kunnen heroverwegen om toch nog een maandje deze mooie singleshots per 10 / 12 aan te bieden ? :)

Ik weet dat het eigenlijk niet de bedoeling was..... Maar zouden jullie dit niet kunnen heroverwegen om toch nog een maandje deze mooie singleshots per 10 / 12 aan te bieden ? :)

Zou deze singleshots The Junk ook graag per 10 stuks kopen, is dit nog mogelijk?

En komt de Sonnet 9 van EVO nog op de site te staan?

Zou deze singleshots The Junk ook graag per 10 stuks kopen, is dit nog mogelijk?

En komt de Sonnet 9 van EVO nog op de site te staan?

citaat: Maar hebben wel besloten dit als actie op de reguliere valk vuurwerk site te gaan doen, dus zodra de "normale" valk site online komt zal hier de junk straks per stuk maar ook per set van 10 stuks aangeboden gaan worden.

citaat: Maar hebben wel besloten dit als actie op de reguliere valk vuurwerk site te gaan doen, dus zodra de "normale" valk site online komt zal hier de junk straks per stuk maar ook per set van 10 stuks aangeboden gaan worden.

Heb het gelezen, maar dacht er zijn vast meer mensen die deze nu al graag op VuurwerkPerDoos tegelijk met een aantal cakeboxen willen bestellen .

En dat citaat is ook al van een aantal maand geleden hè, dus vragen kan altijd:D

Goedenavond

Zoals ik al eerder aangaf hebben Wij dit afgelopen jaar ook gedaan en dat was geen succes .
Op de normale valk site zullen deze zowel per stuk als per set van 10 aangeboden gaan worden.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

UPDATE

Vanaf dinsdag aanstaande zullen een aantal producten van rubro in prijs gaan stijgen.
Wij wouden jullie hier toch vast even van op de hoogte brengen.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

zojuist toch een bestelling gedaan, de rest van de nieuwe valk producten wacht ik af en heb daar budget voor vrij gehouden.

Ni kan ik niet de transbomber bestellen ivm geen voorraad, maar kan wel de combideal bestellen waar de transbomber in zit..... is de transbomber op dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan