[Freakactie 2019] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Update .......

Hierbij alvast een preview van hoe de nieuwe 19 sh cakes uit de Bird of prey lijn eruit gaan zien.

Bekijk bijlage 47630

Wat vinden jullie ervan.
Het gaat hier dus om een serie 19 shots cakes met een kruit gewicht van 475 gram per cake.
Filmpjes van deze cakes krijgen wij aankomende week, dus zodra die binnen zijn zal ik deze hier ( of in eeen nieuw topic voor deze cakes posten)

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

deze koop ik ongezien :p

Iemand regio Rotterdam die hier komt en voor mij iets mee kan nemen? En dan ook echt, voor ik voor jan*** bestel? Valk 40, 60 en 80 zou het om gaan.
Hoor het graag, ivm met een kleine logistieke kink in de kabel.

Iemand regio Rotterdam die hier komt en voor mij iets mee kan nemen? En dan ook echt, voor ik voor jan*** bestel? Valk 40, 60 en 80 zou het om gaan.
Hoor het graag, ivm met een kleine logistieke kink in de kabel.

kom uit Reeuwijk, vriendin in Schiedam logistiek gezien zou dit mogelijk moeten zijn.

Heee kijk das goud! Vind dat 3 mooie boxen voor weinig centen maar om nou alleen daarom op en neer te crossen is ook zo wat. Als je wil, zou voor mij top zijn man! Welk afhaalmoment heb jij?

Wil mijn bestelling afrekenen maar ik zie dat ik alleen 30 of 31 dec kan ophalen? Is er een mogelijkheid dat ik het zaterdag 28 dec kom ophalen?

Als je al een bestelling hebt op de 28e kan dit samengevoegd worden voor zover ik weet, misschien dat Subuarufreak dit nogmaals even kan bevestigen. Begin december stuur je een mail (wanneer jou bestellingen definitief zijn) welke ordernummers je wilt samenvoegen. Tenminste zo ging dit vorig jaar en dat werd goed afgehandeld. Heb zelf ook 2 bestellingen dit jaar op 28 en 30 die samengevoegd moeten worden.

Als je al een bestelling hebt op de 28e kan dit samengevoegd worden voor zover ik weet, misschien dat Subuarufreak dit nogmaals even kan bevestigen. Begin december stuur je een mail (wanneer jou bestellingen definitief zijn) welke ordernummers je wilt samenvoegen. Tenminste zo ging dit vorig jaar en dat werd goed afgehandeld. Heb zelf ook 2 bestellingen dit jaar op 28 en 30 die samengevoegd moeten worden.

Goedemiddag

Dat klopt helemaal als je al een bestelling hebt staan op de 28e en je gaat een 2e bestelling doen dan kun je in het kopje opmerking aangeven Dat je al een bestelling hebt staan ( vermeld dan de dag tijd en bestelnummer ) en geef dan aan dat je de bestellingen wilt samen voegen ) dan word dat geregeld .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedemiddag

Dat klopt helemaal als je al een bestelling hebt staan op de 28e en je gaat een 2e bestelling doen dan kun je in het kopje opmerking aangeven Dat je al een bestelling hebt staan ( vermeld dan de dag tijd en bestelnummer ) en geef dan aan dat je de bestellingen wilt samen voegen ) dan word dat geregeld .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
Prima, alleen ben ik dit vergeten te doen bij opmerkingen dus stuur ik meteen wel even een mailtje.

Wil mijn bestelling afrekenen maar ik zie dat ik alleen 30 of 31 dec kan ophalen? Is er een mogelijkheid dat ik het zaterdag 28 dec kom ophalen?

Goedemiddag

Klopt helaas zitten wij voor de 28e helemaal vol ( al een tijdje,) maar proberen elke keer wel tijden toe te voegen waar mogelijk was, maar inmiddels is dit helemaal niet meer mogelijk.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Jammer dat de nanoshot 360 ineens in prijs verhoogd is had hem graag meegepakt maar wist niet dat deze zo in prijs zou toenemen. Is er al iets bekend over de megabak van valk zelf dan is het het overwegen waard om ipv de tournament of de nanoshot toch te wachten en voor die te gaan...
En dan misschien info op kaliber en een prijsverwachting?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan