subarufreak
VWC lid
Effect omschrijving per cake al wel bekend? misschien handig mocht het bekend zijn om alvast product topic aan te maken?
Goedemiddag
Deze zullen wij deze week hier bekend maken.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Effect omschrijving per cake al wel bekend? misschien handig mocht het bekend zijn om alvast product topic aan te maken?
Update .......
Hierbij alvast een preview van hoe de nieuwe 19 sh cakes uit de Bird of prey lijn eruit gaan zien.
Bekijk bijlage 47630
Wat vinden jullie ervan.
Het gaat hier dus om een serie 19 shots cakes met een kruit gewicht van 475 gram per cake.
Filmpjes van deze cakes krijgen wij aankomende week, dus zodra die binnen zijn zal ik deze hier ( of in eeen nieuw topic voor deze cakes posten)
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Heb hem gelezen en gereageerd
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Iemand regio Rotterdam die hier komt en voor mij iets mee kan nemen? En dan ook echt, voor ik voor jan*** bestel? Valk 40, 60 en 80 zou het om gaan.
Hoor het graag, ivm met een kleine logistieke kink in de kabel.
Wederom beantwoord.
Blijven de prijzen nu zoals ze zijn of worden deze binnenkort nog meer aangepast?
Is er een nieuwe statusupdate beschikbaar betreffende de bird of prey lijn?
nope, kan niet... wou dat ook al voor mijn tweede bestellingWil mijn bestelling afrekenen maar ik zie dat ik alleen 30 of 31 dec kan ophalen? Is er een mogelijkheid dat ik het zaterdag 28 dec kom ophalen?
Als je al een bestelling hebt op de 28e kan dit samengevoegd worden voor zover ik weet, misschien dat Subuarufreak dit nogmaals even kan bevestigen. Begin december stuur je een mail (wanneer jou bestellingen definitief zijn) welke ordernummers je wilt samenvoegen. Tenminste zo ging dit vorig jaar en dat werd goed afgehandeld. Heb zelf ook 2 bestellingen dit jaar op 28 en 30 die samengevoegd moeten worden.
Prima, alleen ben ik dit vergeten te doen bij opmerkingen dus stuur ik meteen wel even een mailtje.Goedemiddag
Dat klopt helemaal als je al een bestelling hebt staan op de 28e en je gaat een 2e bestelling doen dan kun je in het kopje opmerking aangeven Dat je al een bestelling hebt staan ( vermeld dan de dag tijd en bestelnummer ) en geef dan aan dat je de bestellingen wilt samen voegen ) dan word dat geregeld .
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Wil mijn bestelling afrekenen maar ik zie dat ik alleen 30 of 31 dec kan ophalen? Is er een mogelijkheid dat ik het zaterdag 28 dec kom ophalen?