Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie kan mij helpen met de laatste keuze voor dit jaar? :D
Euphoric Happiness Festival Show 150
3X Heaven
The Branco
Dragonbox 3
Solar Storm
Snowstorm
RamBam 3.0

Ik wil nog 1 Evolution box, Ik twijfel tussen bovenstaande producten :D

Hele moeilijke lijst, denk dat ik zou kiezen uit de 3x Heaven, Solar Storm of Rambam 3.0.

Moeilijk moeilijk. Solar- en snowstorm hebben zich wat mij betreft dubbel en dwars bewezen. De vraag tussen deze 2 is of je kiest voor variatie (solar) of belachelijk goede burst en spreiding maar wat eentonig (snow)
Van de overige boxen lijken mij the branco en 3x heaven ook erg tof, deze heb ik zelf alleen nog niet live gezien.

~Geert

Dat maakt het inderdaad erg lastig, Evolution heeft zoveel toppers, moeilijk om tussen te kiezen :D

Wie kan mij helpen met de laatste keuze voor dit jaar? :D
Euphoric Happiness Festival Show 150
3X Heaven
The Branco
Dragonbox 3
Solar Storm
Snowstorm
RamBam 3.0

Ik wil nog 1 Evolution box, Ik twijfel tussen bovenstaande producten :D

Zonder twijfel de Snowstorm. Mssn eentonig qua effect maar zo gruwelijk goed uitgevoerd. Als je meer variatie wil zou ik voor de Dragon box 3 gaan.

Ik kom er niet uit qua cakeboxen. Ik wil het liefst twee cakeboxen die allebei net wat meer wow factor hebben dan losse cakes. Eentje voor 00:00 en een voor 02:00.

Mijn budget is echter niet toereikend om twee boxen van 100 euro te kopen. Ik kan er dus twee van 50 halen, of één van 100.

De twee goedkope die ik op het oog heb zijn de ultimate prof box (art nr 8183) bij vwl steenbergen en de Black thunder box van Valk.
Als ik voor één duurdere ga denk ik aan de transbomber.

Bij de twee goedkope vraag ik me af of ze genoeg woe factor hebben (vergeleken met cakes als de white red rebel en hallucinator).
Als ik voor één ga moet ik iets anders bewaren voor 02:00 (Bijvoorneeld mn crackling chry 2.0)

Dus... zijn de twee goedkope cakeboxen toereikend of zijn ze gewoon 'net niet' en kan ik dus beter maar één, maar dan een goede cakebox kiezen?

Voor de wow factor in de straat zou ik ongetwijfeld gaan voor de transbomber

Ik kom er niet uit qua cakeboxen. Ik wil het liefst twee cakeboxen die allebei net wat meer wow factor hebben dan losse cakes. Eentje voor 00:00 en een voor 02:00.

Mijn budget is echter niet toereikend om twee boxen van 100 euro te kopen. Ik kan er dus twee van 50 halen, of één van 100.

De twee goedkope die ik op het oog heb zijn de ultimate prof box (art nr 8183) bij vwl steenbergen en de Black thunder box van Valk.

Bij de twee goedkope vraag ik me af of ze genoeg woe factor hebben (vergeleken met cakes als de white red rebel en hallucinator).
Als ik voor één ga moet ik iets anders bewaren voor 02:00 (Bijvoorneeld mn crackling chry 2.0)

Dus... zijn de twee goedkope cakeboxen toereikend of zijn ze gewoon 'net niet' en kan ik dus beter maar één, maar dan een goede cakebox kiezen?

Gedacht vanuit de wow-factor zou ik sowieso niet voor 2 cakeboxen gaan (a 100,- euro totaal). Qua prijs-kwaliteit ga je dat gewoon niet redden en ik vrees dat je daarmee ook niet echt 'shinet'om 00:00. Of je moet 2 dezelfde kopen en tegelijk aansteken, maar dan nog twijfel ik.

Ik zou ook niet de transbomber kopen. Ik vond 'm vorig jaar erg matig t.o.v. voorgaande jaren en het is maar de vraag wat ie dit jaar doet. Dit jaar zijn er bovendien genoeg alternatieven binnen je budget, die naar mijn mening veel beter zijn, zoals de Evo Bomber, Bunker Blaster, en zo kan ik er nog wel een aantal noemen. In mijn beleving teert de Transbomber op zijn imago van jaren geleden, maar is dit product inmiddels wel wat achterhaalten daardoor niet meer WOW.

Ik zou de transbomber sowieso laten staan. De 2017 batch is beduidend minder dan de 2016 batch en er zijn zoals hierboven al aangegeven genoeg alternatieven in de prijs range tot 100 euro.

2 dezelfde cake boxen tot 50 euro gaan het qua wow factor ook niet redden. Hij is snel weg maar vind zelf Mixed Blue to Gold van VWT een mooie spektakel bak.

Bedankt voor alle reacties! Ik heb het budget iets opgehoogd (eten is voor mietjes) en ga dus voor één goedkope, en één goede cakebox. Dan heb ik een goed blok voor 00:00 en de andere doe ik dan om 02:00 met een crackling chry er achter aan (of gewoon los en de chry los om 02:00).

De reacties over de transbomber zijn wel ontrustend :/ de mixed blue to gold had ik op video al gezien, vind hem erg lekker snel maar er zit niet echt een finale in. De evo bomber vind ik iets te sloom. Bunker blaster is echt sloom :/ Wil echt rammmen :devil:

Andere aanraders?

Bedankt voor alle reacties! Ik heb het budget iets opgehoogd (eten is voor mietjes) en ga dus voor één goedkope, en één goede cakebox. Dan heb ik een goed blok voor 00:00 en de andere doe ik dan om 02:00 met een crackling chry er achter aan (of gewoon los en de chry los om 02:00).

De reacties over de transbomber zijn wel ontrustend :/ de mixed blue to gold had ik op video al gezien, vind hem erg lekker snel maar er zit niet echt een finale in. De evo bomber vind ik iets te sloom. Bunker blaster is echt sloom :/ Wil echt rammmen :devil:

Andere aanraders?

Weet niet of China Red beetje goed verkrijgbaar is bij jou in de buurt maar de Bulldozer ramt er ook heerlijk op los. Gisteren live in actie gezien, vooral laatste cake is mega vet. Of als je toch puur wil rammen zou je bij Valk kunnen kijken of ze cake 3+4 van de Transbomber nog hebben en dan per 2 schieten. Laatste 2 cakes van de Transbomber zijn namelijk nog steeds prima voor het pure ramwerk. Dan heb je ook wel redelijk wat spektakel.

Of je koopt een snowstorm en schiet alle 4 cakes tegelijk

Ik ben op zoek naar een cakebox voor 00:00 die echt een lekkere rambak is, van max 150 euro, maar minder is natuurlijk ook goed. Was eerst van plan transbomber te kopen, maar door de berichtgeving weet ik niet wat nu echt het hardst is voor 00:00. Crackling en hoog tempo vind ik zelf altijd wel echt lekker knallen!

Ik ben op zoek naar een cakebox voor 00:00 die echt een lekkere rambak is, van max 150 euro, maar minder is natuurlijk ook goed. Was eerst van plan transbomber te kopen, maar door de berichtgeving weet ik niet wat nu echt het hardst is voor 00:00. Crackling en hoog tempo vind ik zelf altijd wel echt lekker knallen!

Oman of Berlin van Vulcan?

En hoe is het met de cruel traction? Hoorde hier een paar jaar terug hele goede verhalen over, en vond het ook wel een cake met goed grote effecten, had ook wel wat vond ik. Of betere alternatieven hier voor?

Die is beduidend minder geworden de laatste twee jaar. Ik zou verder kijken naar andere boxen met de prestaties van de goede Cruel Traction. Bijvoorbeeld de Smash Box 1 en Garden Party 1 van Pangu Fireworks of de Visions of Ecstacy (2017 versie, als je daar aan kan komen, de nieuwe is afgekeurd). Deze zitten kwa spreiding dik in orde, misschien dat deze in het tempo net wat langzamer zijn maar dat vond ik zelf niet erg doordat elk schot raak is. Deze zouden bij de goede dealer nog binnen budget passen. Anders zou ik verder kijken naar een nieuw product van Evolution.

En hoe is het met de cruel traction? Hoorde hier een paar jaar terug hele goede verhalen over, en vond het ook wel een cake met goed grote effecten, had ook wel wat vond ik. Of betere alternatieven hier voor?

Heb hem zelf nooit gehad maar wat ik hier zo op het forum heb gelezen is vanaf de 2017 batch de kwaliteit niet meer zo top. Met iets meer budget kan je de Bulldozer + 2 crack attack overwegen. Heb je veel crackling en gegarandeerd chaos in de straat. Wie weet kan je ook nog iets met de prijs fixen.

EVO Bomber plus een aantal happy Thunder q doen het ook wel goed. Als je echt 30 mm box wil zou je nog de Corolla kunnen overwegen. Niet extreem rammend maar wel lekker stevig tempo

Wat betreft de transbomber is ook niet zo dat die van vorig jaar helemaal ruk was. Heb hem vorig jaar nog gehad en vond het nog steeds een rambak 1e klass.. tuurlijk hij is minder geworden en daar kan je over blijven miemelen net zoals bij de cruel traction maar je kan hem ook gewoon nog waarderen voor wat hij is (hij was notabene gekozen als beste cakebox afgelopen jaar... en ja daar zaten zeker ook 2017 batches tussen).

Andere vette wow-factor bakken naar mijn mening zijn bijvoorbeeld
- Jackhammer
- rambam 2.0
- snowstorm

Wat vinden jullie de mooiste cake/ compound box van Nederland? Prijs maakt niet uit. Ik zoek één sierbox om af te steken voor mijn huwelijk (finale wordt karton HL 16 s en karton sirens, tenzij iemand daar ook een andere betere suggestie voor heeft).

Hoor graag suggesties, ik nijg naar de Skyline on Fire!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan