[Freakactie 2019] Vuurwerk Outlet Haulerwijk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan nog een vraag; is het bekend of de Colpo Thunder en Mega Korsar de goede varianten zijn? Dus met 2g en 1,5g? Aangezien ik veel hoor over kruitvermindering bij beide knallers

Genoten van de freakavond! Erg leuk om de bunkers te mogen bewonderen. Nu zit ik alleen nog met keuzestress over mijn laatste bestelling. Ik zoek nog 1 500grammer onder de €20. Zelf neig ik naar de Distraxion maar Der Hammer ziet er ook goed uit, iemand suggesties?

Red Fury in Blue!

Is de White Red Rebel ook nog los te verkrijgen in Assen? Aangezien hij wel met de Black Friday deal te koop was maar niet meer los op de webshop staat?

Wij verhogen absoluut niet de prijzen voor een actie. Wij waren bezig de prijzen aan te passen, waardoor de prijs om technische redenen tijdelijk op de adviesprijs stond. De adviesprijs heeft slechts een korte tijd online gestaan.

Waarom zou je een product ( niet) willen verkopen tegen een meerprijs? Om dan de consument later meer te kunnen bieden? Of omdat de korting dan groter lijkt? Mooi om te zien dat vuurwerk toch echt een groot deel emotie is. Als de mediamarkt een dag voor bf de prijzen verhoogt is het bf sjoemelerij en worden we als consument belazerd. Als een vuurwerkwinkel dat doet sparen ze de voorraad zodat de consument er later gebruik van kan maken.

Willy..nou nee heb al voor meer als gepland besteld en een karton hoeft van mij dus ook echt niet. Ik dacht dat ik niet de enigste zou zijn die er zo over denkt..
Eufirework leuk aanbod zie pb

Heren van vuurwerk outlet, ik snap dat de prijzen per december omhoog gaan.
Maar kunnen wij nog mooie acties verwachten? Of is het over met de pret ;)

Heb foto's gemaakt van de bunkers maar kan deze helaas niet uploaden via mijn telefoon:cry:
Sorry for off topic. Kan ook zeker wel. even op t foto lijstje drukken, bestand selecteren en uploaden door dan op de zwarte tekst eronder te drukken....zo heb ik snel print screens kunnen maken en hier posten op het forum..

Ik sluit me aan bij deze vraag wilde nog wel een leuke box voor een goeie prijs

Zou het dan in PM eens proberen richting hun,hebt namelijk het hele jaar de tijd voor gehad om voor meer dan uitstekende prijzen,boxen te kunnen kopen hier,in december ben je over het algemeen te laat..

Precies. Zeg tegen m'n omgeving ook die zich altijd verbazen over m'n collectie en hoe ik dat betaal; iedereen die pas in december, zelfs november, aan komt kakken is te laaaaaaaaaaaaat en betaalt steevast de hoofdprijs

Vergeet niet dat Vuurwerkoutlet er toch ook een brood aan moet verdienen. Uiteraard is het begonnen als een uit de hand gelopen hobby, maar inmiddels is het een bron van inkomsten waarin gigantisch veel werk en kapitaal zit, dit kan ik uit eigen ervaring zeggen. Onderschat ook de kosten van bunkeronderhoud, PR en personeel niet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan