[Freakactie 2019] Vuurwerk Outlet Haulerwijk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Precies. Zeg tegen m'n omgeving ook die zich altijd verbazen over m'n collectie en hoe ik dat betaal; iedereen die pas in december, zelfs november, aan komt kakken is te laaaaaaaaaaaaat en betaalt steevast de hoofdprijs
Heel herkenbaar, of als ik mensen in het voorjaar erop wijs dat er leuke aanbiedingen zijn in de freak en ze me aankijken alsof ze water zien branden. Om vervolgens in December te klagen dat het allemaal zo duur is. Kan ik niet wat van jou overnemen aangezien je toch genoeg hebt.......sure

Weet ik ze hebben leuke deals gehad en hier zeker van geprofiteerd
Kan altijd proberen toch
Heb een leuke bonus in t verschiet namelijk

Vergeet niet dat Vuurwerkoutlet er toch ook een brood aan moet verdienen. Uiteraard is het begonnen als een uit de hand gelopen hobby, maar inmiddels is het een bron van inkomsten waarin gigantisch veel werk en kapitaal zit, dit kan ik uit eigen ervaring zeggen. Onderschat ook de kosten van bunkeronderhoud, PR en personeel niet..
Weet ik, snap ik. Ik vind het al een gunst dat sommige freakshops pas helemaal eind nov/begin dec hun prijzen nog ns op normaal zetten... :shocked:

Weet ik ze hebben leuke deals gehad en hier zeker van geprofiteerd
Kan altijd proberen toch
Heb een leuke bonus in t verschiet namelijk
Dat heb ik ook, ben anderzijds best blij dat die pas eind December komt. Als ik die nu gehad zou hebben was echt de helft opgegaan aan de laatste weken freak acties. Alhoewel dat gedeelte nu wel richting onze oosterburen zal gaan.

Mijn budget is nu ook op voor dit jaar, meestal stopt dit eind november. Bij de blackfriday deals toch nog wat boxen besteld.De eindejaarsuitkering kan weer mooi voor een deel besteed worden aan het begin van 2020. Ik sla dit jaar indien mogelijk gelijk mijn favorite boxen in voor een prikkie.

Mijn budget is nu ook op voor dit jaar, meestal stopt dit eind november. Bij de blackfriday deals toch nog wat boxen besteld.De eindejaarsuitkering kan weer mooi voor een deel besteed worden aan het begin van 2020. Ik sla dit jaar indien mogelijk gelijk mijn favorite boxen in voor een prikkie.
Dit was mn eerste jaar dat ik gebruik maak van freak sites en het Forum. Dus aankomend jaar ga ook ik wat eerder het grotere werk inslaan.

Vaak kies ik dan voor het bewezen spul, en dan een maand later kies ik toch ook voor het nieuwe! Zoals dit jaar de code red, punisher, en de swat team.
Nu begint het dilemma met wat ik wanneer afsteek en het plannen van het 18:00
Project:handsup:

Topic van vorig jaar maar eens bekeken. Afgelopen jaar naar KJ vuurwerk geweest een x wat andere importeurs ;)
Komt er nog een aanbieding zoals de 100sh blok van 100 naar 50?

Kunnen we hier nog acties verwachten of is de reguliere verkoop van start gegaan.

Ik zou graag Saluted in de aanbieding zien

Acties zijn wel klaar zover ik weet.
En de Saluted is al 2 weken hier in de aanbieding geweest,je bent in principe gewoon te laat eerlijk gezegd..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan