Vuurwerk Outlet
VWC lid
Nog even bumpen, als een antwoord niet lukt is het ook een antwoord hè![]()
Meterpakket is cat1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nog even bumpen, als een antwoord niet lukt is het ook een antwoord hè![]()
Wanhopig vraagje:
Is de Boller B (ja, die met grijze lont) UITVERKOCHT????
Heb al el 2 pakken besteld, maar het jeukt!
Bekijk bijlage 49470
Waarom zou je een product ( niet) willen verkopen tegen een meerprijs? Om dan de consument later meer te kunnen bieden? Of omdat de korting dan groter lijkt? Mooi om te zien dat vuurwerk toch echt een groot deel emotie is. Als de mediamarkt een dag voor bf de prijzen verhoogt is het bf sjoemelerij en worden we als consument belazerd. Als een vuurwerkwinkel dat doet sparen ze de voorraad zodat de consument er later gebruik van kan maken.Heb geduld misschien hebben ze het verhoogt zodat mensen het niet kopen.
En gaat het zometeen om 5 uur in een dikke aanbieding zodat je goed gebruik van kan maken.
Volgens was het meer om de categorie "black friday" aan te maken zonder direct de "black friday-prijzen" prijs te geven. Die hele dure prijzen hebben er volgens mij ook hoogstens een dagdeel opgestaan.Waarom zou je een product ( niet) willen verkopen tegen een meerprijs? Om dan de consument later meer te kunnen bieden? Of omdat de korting dan groter lijkt? Mooi om te zien dat vuurwerk toch echt een groot deel emotie is. Als de mediamarkt een dag voor bf de prijzen verhoogt is het bf sjoemelerij en worden we als consument belazerd. Als een vuurwerkwinkel dat doet sparen ze de voorraad zodat de consument er later gebruik van kan maken.
Maar dan zou je de prijzen ook gewoon onaangepast laten, scheelt werk en is wel zo overzichtelijk.Volgens was het meer om de categorie "black friday" aan te maken zonder direct de "black friday-prijzen" prijs te geven. Die hele dure prijzen hebben er volgens mij ook hoogstens een dagdeel opgestaan.
Klopt, maar BF prijzen die ik herkende waren ook wel degelijk lager dan ze het hele jaar waren geweest. Spinnerz 2 Colorz had ik in 't begin voor 69, nu 65. Eccentric shots waren donderdag 12,95 en gister 12,50. De weekacties en BF prijzen schelen zelden erg veel maar een tikje lager zijn ze weldegelijk.Volgens was het meer om de categorie "black friday" aan te maken zonder direct de "black friday-prijzen" prijs te geven. Die hele dure prijzen hebben er volgens mij ook hoogstens een dagdeel opgestaan.
Waarom zou je een product ( niet) willen verkopen tegen een meerprijs? Om dan de consument later meer te kunnen bieden? Of omdat de korting dan groter lijkt? Mooi om te zien dat vuurwerk toch echt een groot deel emotie is. Als de mediamarkt een dag voor bf de prijzen verhoogt is het bf sjoemelerij en worden we als consument belazerd. Als een vuurwerkwinkel dat doet sparen ze de voorraad zodat de consument er later gebruik van kan maken.
Dan heb ik jullie nog wel gezien denk ik. Ik was er met mn pa en broer. Kregen rondleiding van jelle/jellte weet zn naam niet meer precies. Nog even gepraat met bunkxxl. Was voor mij een leuke avond.Een meer dan geslaagde freakavond, wat een gezelligheid en sfeer. En leuk om met medefreaks te praten, extra lang in de bunkers gesnuffeld met o.a Pkd19,Lompeboer,Ronniefreak,\_niels_/. Praten over welke cake's hun hebben, ervaringen delen etc etc. Team Outlet bedankt voor de gezellige avond, en de leuke deals ook weer. Ik heb verder niet heel veel foto's gemaakt. Van de bunker zijn boven al genoeg foto's gepost.
De nieuwe vitrines
Bekijk bijlage 49501
Op het eind nog even een shot gemaakt richting de verkoopbalie. Die dit jaar wat ruimer is opgezet voor uitgifte.
Bekijk bijlage 49502
Met vriendelijke groet,
Tatanka
Genoten van de freakavond! Erg leuk om de bunkers te mogen bewonderen. Nu zit ik alleen nog met keuzestress over mijn laatste bestelling. Ik zoek nog 1 500grammer onder de €20. Zelf neig ik naar de Distraxion maar Der Hammer ziet er ook goed uit, iemand suggesties?
Genoten van de freakavond! Erg leuk om de bunkers te mogen bewonderen. Nu zit ik alleen nog met keuzestress over mijn laatste bestelling. Ik zoek nog 1 500grammer onder de €20. Zelf neig ik naar de Distraxion maar Der Hammer ziet er ook goed uit, iemand suggesties?
Ik heb ze allebei elke keer weer in de collectie en dan zou ik voor de distraxion gaan maar de white red rebel is ook een topper voor onder de 20 euro
Vergeet de Springbreak Box niet!
De springbreak box doe ik er sowieso bij. Verder ook de Gold Strike van geisha, die zag er ook vet uit. Twijfel nu voor de derde tussen de white red rebel, de Distraxion en de der hammer.