Klapper12
VWC lid
Maakt het uit hoeveel orders je plaatst? Met elke keer gave week acties blijf je aan het bestellen��
Maakt niks uit ik zit dit jaar ook al op 15 drnk ik haha. Ze bundelen al je orders aan het eind van het jaar tot 1 grote order.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Maakt het uit hoeveel orders je plaatst? Met elke keer gave week acties blijf je aan het bestellen��

Super scherpe weekactie in Haulerwijk niet meer beschikbaar?
Nieuwe actie!
Alleen dit weekend te bestellen.
Vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan![]()

De nieuwe producten staan al hier op het forumIs de demo van Rubro al geweest, zoja komen er bij de nieuwe producten iets vergelijkbaars met de sodom en gomora? De mogelijke nieuwe producten weerhouden mij ervan om de box te bestellen.

Is de demo van Rubro al geweest, zoja komen er bij de nieuwe producten iets vergelijkbaars met de sodom en gomora? De mogelijke nieuwe producten weerhouden mij ervan om de box te bestellen.
Komt er nog een leuk 19 shots assortiment naar Groningen?
Heb de Brasilian box en de mega star 6 al besteld.
Zoek nog iets leuks voor in de vooravond erbij zoals buurt assortiment, alleen dan moet ik naar Haulerwijk. Komt er nog zoiets naar Groningen? Vorig jaar had ik de cakes van het Anger pakket erbij. Deze waren ook goed kwa prijs/kwaliteit.