[Freakactie 2019] Vuurwerk Outlet Haulerwijk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dankjewel!

Wij weten dat op dit moment nog niet. Zodra we ze binnen hebben, kunnen we het met zekerheid zeggen.

^Sven

Fijne vakantie allereerst.

Verder vraag ik me toch ook nog af om welke kiloknaller het gaat? Kan je zeggen of het om de kiloknaller 1 gaat of de kiloknaller 2? Dus die met of zonder fanshape?
Is voor mij namelijk wel bepalend of ik hem er nog bij wil of niet..

Bedankt alvast!

wanneer worden de prijzen verhoogt?

Zal niet lang meer duren ik zelf denk na de bouwvak dat de prijzen omhoog gaan of mischien wel eind deze maand. En de echte freaks hebben de buit allang binnen (waaronder ik zelf:blink:) en wachten op nieuwe producten die komen gaan en die voor een freak prijs in de verkoop gaan komen:angel::angel:. zo denk ik dan :thumbup:

wat was de dikste actie van dit jaar bij haulerwijk ? Heb er zelf een aantal gemist omdat ik toch voornamelijk nieuws spul wil :D

wanneer worden de prijzen verhoogt?

Vaak gaan er bij de producten van een paar importeurs begin september de prijzen omhoog ivm nieuwe bestellingen/prijzen van het jaar, sowieso november/december nog een stapje naar de gewone leekverkoop. Uitloopproducten blijven vrijwel altijd wel tot laatste maand vrijwel dezelfde prijs.

We zijn vandaag druk bezig geweest met het ombouwen van de bunkers om ruimte te maken voor de nieuwe leveringen. Hierdoor nog even geen nieuwe weekactie, maar we zijn nog altijd hard voor jullie aan het werk en zullen spoedig weer met nieuwe acties komen! :handsup:

Er lijkt een fout in de website te zitten, want je kunt alle uitverkochte items nog steeds bestellen via het zoekvenster.
Artikelen zoals:
Limited Edition boxen
Eccentric shots
Dragon boxen
Rumble in the Jungle
Pangu artikelen
Enz...

Lijkt me niet wenselijk en zorgt voor beteuterde gezichten..:wink:

Dit was inderdaad niet wenselijk en is inmiddels aangepast. Er stond een instelling verkeerd.
Mensen die iets besteld hebben wat niet meer voorradig is, zullen een bericht hierover ontvangen.

^Sven

Er lijkt een fout in de website te zitten, want je kunt alle uitverkochte items nog steeds bestellen via het zoekvenster.
Artikelen zoals:
Limited Edition boxen
Eccentric shots
Dragon boxen
Rumble in the Jungle
Pangu artikelen
Enz...

Lijkt me niet wenselijk en zorgt voor beteuterde gezichten..:wink:

We zijn vandaag druk bezig geweest met het ombouwen van de bunkers om ruimte te maken voor de nieuwe leveringen. Hierdoor nog even geen nieuwe weekactie, maar we zijn nog altijd hard voor jullie aan het werk en zullen spoedig weer met nieuwe acties komen! :handsup:

:holland:heel benieuwd naar de nieuwe week actie:thumbsup:

Toevallig wat foto's geschoten van de bunker :cool:?

Ik heb vrijdag samen met Sven al een kijkje genomen in de bunkers en heb genoten van wat er al binnen is! Het wordt vanaf nu alleen maar nog mooier! 😀

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan