Klapper12
VWC lid
Ik ben momenteel met vakantie, dus we zijn wat trager met updates en reacties.
^Sven
Geniet ervan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben momenteel met vakantie, dus we zijn wat trager met updates en reacties.
^Sven
Fijne vakantie allereerst.
Verder vraag ik me toch ook nog af om welke kiloknaller het gaat? Kan je zeggen of het om de kiloknaller 1 gaat of de kiloknaller 2? Dus die met of zonder fanshape?
Is voor mij namelijk wel bepalend of ik hem er nog bij wil of niet..
Bedankt alvast!
wanneer worden de prijzen verhoogt?
wanneer worden de prijzen verhoogt?
Er lijkt een fout in de website te zitten, want je kunt alle uitverkochte items nog steeds bestellen via het zoekvenster.
Artikelen zoals:
Limited Edition boxen
Eccentric shots
Dragon boxen
Rumble in the Jungle
Pangu artikelen
Enz...
Lijkt me niet wenselijk en zorgt voor beteuterde gezichten..![]()
We zijn vandaag druk bezig geweest met het ombouwen van de bunkers om ruimte te maken voor de nieuwe leveringen. Hierdoor nog even geen nieuwe weekactie, maar we zijn nog altijd hard voor jullie aan het werk en zullen spoedig weer met nieuwe acties komen!![]()
We zijn vandaag druk bezig geweest met het ombouwen van de bunkers om ruimte te maken voor de nieuwe leveringen. Hierdoor nog even geen nieuwe weekactie, maar we zijn nog altijd hard voor jullie aan het werk en zullen spoedig weer met nieuwe acties komen!![]()
Morgen nieuwe weekaanbieding?
Hebben jullie al meer info over de kilo knaller??
Is dat zo belangrijk dan vraag ik mij af wat maakt het uit als het kk1 of kk2 is het is van EVO en dat is altijd goed