[Freakactie 2019] Vuurwerk Outlet Haulerwijk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vw outlet,
Ik weet dat ik jullie altijd een berichtje kan sturen voor het kopen van een karton van een bepaald artikel. Maar is het geen idee om een aantal items als karton voor een scherpe prijs op de website aan te bieden, juist nu voor de vroege freaks.

Dit is zeker een goed idee. De voorraad die wij op dit moment hebben laten het op dot moment niet toe om karton aanbiedingen op de website te gooien.

2 vraagjes:

Ik heb vorige week een berichtje gestuurd (denk dat het vorige week dinsdag of woensdag was), maar heb nog geen reactie gekregen. Misschien is het er bij in geschoten of was de vraag té complex (kan dat me niet voorstellen, maar je weet het niet), maar ik ben benieuwd wanneer ik antwoord kan verwachten :)

En mijn tweede: als ik een pijlenpakket in het winkelmandje gooi doet hij er automatisch een pijlenstandaard bij twv 3,50. De meeste mensen zullen van afgelopen jaar al een pijlenstandaard in huis hebben, dus is het dan nodig om een pijlenstandaard af te nemen? En wat nou als ik nu een pijlenpakket neem en door het jaar heen nog wat pijlen bestel. Moet je bij elke bestelling met pijlen een standaard halen?

Eerste vraag : Ik heb net in de inbox gekeken maar geen bericht van jou zien staan, dit kan ons dus zeker ontglipt zijn. Zou je ons een nieuw berichtje kunnen sturen? Excuses voor het ongemak.

Tweede vraag: het is wettelijk verplicht om bij elke bestelling met pijlen een pijlenstandaard te leveren. Natuurlijk snappen wij dat je niet aan het einde van het jaar met 10 pijlen standaard wilt zitten. Als jij kunt aantonen dat jij al een pijlenstandaard hebt gaan wij voor jou een passende compensatie zoeken. Stuur je hier over even een Pm?

Hoop zo je vragen beantwoord te hebben.

^John

Voorstel: Bij het kopje 'bestellingen' kan je dan als je de bestelling open klikt zien hoeveel je voor 1 product betaald hebt? Nu staat alleen de totaal prijs erop.

Dag Lars, is er al een update omtrent de Funke/Luypaerds blokken? Zou geweldig zijn als Vuurwerk Outlet in het Noorden deze toppers ook vroeg in het jaar aan de freaks kan verkopen!����

Dag Lars, is er al een update omtrent de Funke/Luypaerds blokken? Zou geweldig zijn als Vuurwerk Outlet in het Noorden deze toppers ook vroeg in het jaar aan de freaks kan verkopen!����

Dit wil ik ook graag wel weten. Wordt nerveus nu er in het oosten aanbod is :shocked:

Klopt. Lesli zal de ontwikkeling/import/distributie doen. Maar ook nieuwe dealers zijn vrij om zich daarvoor in te schrijven natuurlijk. Betekend wel dat er voor deze winkel NOG een importeur bijkomt.

Even een opmerking wat niet veel met deze freakactie te maken heeft, maar wel met Vuurwerk Outlet:

Als je op een productpagina komt (in dit geval zat ik bij de Hong Kong van Pangu te kijken) komen er bovenaan banners van winkeliers. Ik zag een banner van Vuurwerk Outlet, maar toen ik er op klikte kwam ik bij de freakactie 2017. Doe ermee wat je wilt :)

Even een opmerking wat niet veel met deze freakactie te maken heeft, maar wel met Vuurwerk Outlet:

Als je op een productpagina komt (in dit geval zat ik bij de Hong Kong van Pangu te kijken) komen er bovenaan banners van winkeliers. Ik zag een banner van Vuurwerk Outlet, maar toen ik er op klikte kwam ik bij de freakactie 2017. Doe ermee wat je wilt :)

Dit kunnen wij helaas zelf niet aanpassen, dit moet een moderator doen :wink:

Outlet

FYI

Als je de Black Cobra 120 in je winkelwagen stopt zie je deze niet in je bestellijst. Het bedrag wordt wel doorgerekend bij het totaalbedrag. Zou dit aangepast kunnen worden...hierdoor laat ik de box nu staan.

Vandaag weer een nieuwe super scherpe weekactie?

We zijn vandaag druk bezig met onderhoud, de huidige weekactie blijft nog een week langer geldig :)

Outlet

FYI

Als je de Black Cobra 120 in je winkelwagen stopt zie je deze niet in je bestellijst. Het bedrag wordt wel doorgerekend bij het totaalbedrag. Zou dit aangepast kunnen worden...hierdoor laat ik de box nu staan.

Ik heb even getest maar bij mij is de Black Cobra gewoon zichtbaar

^Lars

Schermafbeelding 2019-02-15 om 09.07.46.png (alleen bij de black cobra 120)

Ik krijg in alle browsers wel het totaalbedrag te zien maar niet het product. Dit is de stap voor het afhaalmoment kiezen. Dan zie je rechtsonder je bestellijst maar niet het product alleen de prijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan