happy4ever1968
VWC lid
Komt Wicked Whistle nog in de freakactie, en het liefs in de weekactie?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Op basis waarvan zeg je dat, eigen vermoeden of woord van de mensen daar. Wel eigen gedachten van feiten gescheiden houden hier, anders krijg je meteen hele hysterische misverstanden.
De bestellingen in dit tijdsvak zullen we nog gaan mailen
Gezien de logistiek hebben we besloten de afhaaltijden open te zetten van 00:00 tot 6:00. We willen graag zowel de normale consument als de liefhebber op een goede en snelle manier kunnen helpen.
Prijsafspraken vanuit Evo dit zijn de laagste prijzen die vwoutlet mag aanbieden.Komt er nog een reactie van vwoutlet omtrent de prijsverschillen/verhoging Evolution artikelen?
Het blijven natuurlijk mooie producten maar ik wil ze eigenlijk alleen hebben als de prijs daarnaar is dus ala vorig jaar. Ik spendeer elk jaar steeds meer bij de vwoutlet en dat zal dit jaar denk ik niet anders zijn maar Evolution gooit wel wat roet in het eten zo voor mij persoonlijk.
Komt er nog een reactie van vwoutlet omtrent de prijsverschillen/verhoging Evolution artikelen?
Het blijven natuurlijk mooie producten maar ik wil ze eigenlijk alleen hebben als de prijs daarnaar is dus ala vorig jaar. Ik spendeer elk jaar steeds meer bij de vwoutlet en dat zal dit jaar denk ik niet anders zijn maar Evolution gooit wel wat roet in het eten zo voor mij persoonlijk.
Kwaliteit kost nu eenmaal geld. En 25 euro voor een 25 schots 500 grammer is in mijn ogen acceptabel. Zie overigens ook sommige blokjes 17 a 18 euro voorbijkomen.
Denk dat wij ook een beetje verwend zijn geraakt met alle freakacties de laatste jaren. Kan mij nog herinneren dat er met gemak 50-70 werd neergelegd voor en 500 gr blokje.
Of het handig is van Marchel zal moeten blijken al denk ik dat het meevalt. De echte marge zit denk ik in de 3 verkoopdagen waar men de volle mep neerlegt, en niet in de freakacties voor hooguit een paar duizend gekken die in januari alweer aan het inslaan zijn en dat door het jaar heen blijven doen![]()
En daar gaan we weer!!!!!
LAAT IK IN 1 DING HEEL ERG DUIDELIJK ZIJN.
Moet zeggen dat dit gezeur ook een beetje een traditie begint te worden, al vraag ik me zeer sterk af waarom.
Want volgens mij is er hier niemand die teveel betaald voor welk merk vuurwerk ook!!!
gr