[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onze shop is inmiddels helemaal omgebouwd en klaar voor de vrije verkoop die voor ons gestart is deze week.
We hebben alles geregeld en alles is klaar folders,kranten en borden en ga zo maar door.

Als openingsactie hebben we op Facebook en in Almere een 10% actie lopen dit weekend.

De code is weekend10 :D en geldt op de gehele webshop tevens krijg je gewoon Gratis vuurwerk erbij lees wel even de voorwaarde goed door.

Tevens geven we altijd een Vuurwerkbril bij elke order en een aansteeklont.

www.vuurwerkalmerehaven.nl

Let op het is wel vrije verkoop dus geen freak prijzen meer :D

40302eb3-b1e2-4b00-93a5-723e3dc03bd4.jpg

Laatst bewerkt:
Freaks

Wij krijgen vragen of het mogelijk is om nog wat bij te bestellen tegen freak prijzen.

Jullie kunnen een pm sturen dan kan ik kijken wat er mogelijk is eventueel.
Aangezien we al heel vol zitten wil ik overzicht bewaren.
Tevens is de shop klaar voor de losse verkoop inmiddels en is de gratis vuurwerk actie gestart let wel op de voorwaarde op de shop.

Even in de pm zetten :

Je echte naam geen nick naam want daar kan ik niets op vinden in het systeem.
Of eventueel je tijdsblok als je al komt of eerdere order nummer.

Meld even wat je wilt dan stuur ik een bericht terug naar jullie en kijk ik na wat er mogelijk is.

Dennis

Inmiddels heeft iedereen vanmorgen antwoord gekregen zowel pm als mail

Dennis

LET OP OOK 10% OP ST8MENT DIT WEEKEND OP DE SHOP CODE :Weekend10

Onze shop is inmiddels helemaal omgebouwd en klaar voor de vrije verkoop die voor ons gestart is deze week.
We hebben alles geregeld en alles is klaar folders,kranten en borden en ga zo maar door.

Als openingsactie hebben we op Facebook en in Almere een 10% actie lopen dit weekend.

De code is weekend10 :D en geldt op de gehele webshop tevens krijg je gewoon Gratis vuurwerk erbij lees wel even de voorwaarde goed door.

Bekijk bijlage 48262

Let op deze actie loopt tot 22:00 vandaag.

Www.vuurwerkalmerehaven.nl

We hebben onze Almere Haven Box weer op voorraad

Let wel op deze komen op 30-12 pas binnen in de ochtend eerder kan ik ze niet leveren alles voor 28-12 is inmiddels verkocht op deze dag.

20mm , 25mm en 30mm

Pfffff

Ik had meer aandacht aan die eigen label boxen moeten geven.
Begin nu spijt te krijgen dat ik de 30mm niet met de freakprijzen meegenomen heb.

Volgend jaar, nieuwe kansen

Bekijk bijlage 48262

We hebben hem voor dit weekend nog 1x aangezet in onze webshop.

pssst je hebt het niet van mij gehoord maar je kan de 10% bovenop de afgeprijsde 20mm almere box gebruiken. heb je dubbel voordeel dit weekend en een mooie 80 shots boxje voor maar 3 tientjes meegenomen.

Beste Freaks

Zo als bekend komen er 2 artikelen niet helaas uit de Evo-lijn.

Inmiddels heb ik de eerste berichten gehad en opgepakt.

Ik kan het oplossen met je in de winkel maar heb je zelf een idee laat het mij even weten.

Dennis

Beste Freaks

Zo als bekend komen er 2 artikelen niet helaas uit de Evo-lijn.

Inmiddels heb ik de eerste berichten gehad en opgepakt.

Ik kan het oplossen met je in de winkel maar heb je zelf een idee laat het mij even weten.

Dennis

Las het net ja. Baal er als een stekker van. Had 13 van die memorialshots bij jullie besteld. En 3x die cake :(

Las het net ja. Baal er als een stekker van. Had 13 van die memorialshots bij jullie besteld. En 3x die cake :(

Hoi jeffo

Graag even via PM contacten even je voorstel eventueel erbij dan gaan we kijken voor een juiste oplossing voor je.( dit gaan we netjes oplossen )

Had het liever ook niet gehad kost me weer een hoop tijd namelijk :sad:

Dennis

Is natuurlijk flink balen voor de freaks die deze producten hebben besteld maar Dennis word hier natuurlijk ook niet vrolijk van. Is weer een hoop geregel. Kon zelf zo snel niet bedenken wat ik als vervanging wilde nemen, laat het volgend jaar met mijn 1e bestelling verrekenen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan