[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
moet wel even melden dat ik van Dennis heel netjes vind hoe hij hiermee omgaat/afhandeld.
goede communicatie en ik werd zelfs gebeld voor de afhandelingen ervan :thumbup:.. ( mijn broertje heet ook dennis dus was verbaasd stil toen ik de telefoon aannam)

een en al een blije klant

ps:baal er ook enorm van zoals anderen. ik wist ook echt niet wat ik als vervanging wou. heb al mijn collectie zo goed als rond. heb maar meer ingeslagen met single shots.

Die 30mm bak met eigen label, komt uit dezelfde fabriek als evo.

Kan ik die dan vergelijken met een Branco qua kwaliteit?

Die 30mm bak met eigen label, komt uit dezelfde fabriek als evo.

Kan ik die dan vergelijken met een Branco qua kwaliteit?

Is totaal niet met elkaar te vergelijken. Vind hem meer weghebben van de On the Beat van Pangu. Uit welke fabriek deze bak komt weet ik niet

Beste freaks

We hebben al wat pm en mail gehad deze zijn opgelost inmiddels netjes.

Ik zag net nog wat mail van vandaag deze zal ik morgen beantwoorden.
Tevens ook de PM deze heb ik ook gezien zojuist.

Vandaag was even een drukke dag en tevens kom ik net pas uit almere haven gereden.:D

Dus morgen avond krijgen jullie bericht terug van me.

Heb je dus de twinkling Bauhinia of Memorial shot besteld stuur me even een bericht wat je evt wilt als vervanger.
Want ik laat de keus een beetje aan jullie ik ga niet bepalen wat ik als vervanger ga geven want ieder freak vind wat anders mooi en heb dit graag voor de verkoopdagen geregeld.

Vuurwerk almere haven

Beste freaks

We hebben al wat pm en mail gehad deze zijn opgelost inmiddels netjes.

Ik zag net nog wat mail van vandaag deze zal ik morgen beantwoorden.
Tevens ook de PM deze heb ik ook gezien zojuist.

Vandaag was even een drukke dag en tevens kom ik net pas uit almere haven gereden.:D

Dus morgen avond krijgen jullie bericht terug van me.

Heb je dus de twinkling Bauhinia of Memorial shot besteld stuur me even een bericht wat je evt wilt als vervanger.
Want ik laat de keus een beetje aan jullie ik ga niet bepalen wat ik als vervanger ga geven want ieder freak vind wat anders mooi en heb dit graag voor de verkoopdagen geregeld.

Vuurwerk almere haven

Mail sturen mag ook naar dennis of [email protected]

Vanavond zal ik iedereen die heeft gestuurd beantwoorden.

Dennis

Of een beetje zoals de rambam ?
Denk sowieso niet dat iemand spijt krijgt als ze een box uit de vw haven lijn hebben genomen

Beste Freaks

Inmiddels heb ik alles beantwoord wat er verstuurd was als vervanger zowel Pm als Mail.

Sorry voor de wat latere reactie maar ben ook erg druk op mijn andere werk

Dennis

Inmiddels is de Pm en Mail weer beantwoord we zijn er bijna:p

Dan moet alles weer opgelost zijn voor de vervangers van de Twinkling Bauhania en Memorial Shot.

Nog geen reactie gestuurd doe dit dan even dan lossen we het op.

Wie het leuk vind ook deze actie loopt op de facebook pagina:

Win een waardebon van € 25,00 !!!

Vandaag is het weer zover ook dit jaar komt Sinterklaas weer aan in het land en wel in Apeldoorn met de stoomtrein🚂🚂.
Maak een leuke foto van de AANKOMST van sinterklaas in je eigen regio en maak kans op € 25,00 vuurwerk tegoed vrij te besteden.

Veel plezier allemaal

actie loopt tot 1-12-2019.

www.vuurwerkalmerehaven.nl

#sinterklaas #feest #nederland

FB_IMG_1574072606626.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan