MagicSjefke
VWC lid
Dat is mooi MagicSjefke
Ja dat is zeker goed nieuws. Volgende deal is in de maak. Nogmaals bedankt voor het mogelijk maken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat is mooi MagicSjefke
Sjefke, vervelend zeg. Sterkte met het oplossen van de financiële tegenslagen. Mooi om te zien dat Dennis goed meedenkt met je. Gelukkig was je lijst aanzienlijk, dus blijft er nog genoeg over.
De mega willows en rambam 3.0 is inmiddels ook verkocht.
Nu eventueel nog beschikbaar:
2 x Noi-Z
De mega willows en rambam 3.0 is inmiddels ook verkocht.
Nu eventueel nog beschikbaar, heb aanbod deels aangepast:
2 x Noi-Z
Wellington Astroids
Winternight is komen te vervallen, daar ga ik zelf van genieten
Let op dit aanbod komt morgenavond 20.00 uur te vervallen. Daarna zal Vuurwerk Almere Haven de benodigd aantal boxen retour nemen. Voor de liefhebbers van de Noi-Z deze kan ik nu voor een mooie prijs aanbieden ook al moet ik dan een beetje verlies nemen
Alweer de laatste avond van deze geweldige freakactie. Wat is het snel gegaan en wat zijn we verwend met de prijzen. Bedankt Dennis, ik denk dat je veel leden hebt blij gemaakt met topspul voor topprijzen![]()
Inderdaad, ontzettend bedankt. Niets besteld hier, maar het topic met veel plezier gevolgd het hele jaar. Succes met alle voorbereidingen Dennis.
Verdorie, ik kon het niet laten. Na lang twijfelen toch besloten om nog een pak Eccentric Shots te bestellen. Vind die F3 single shots eigenlijk te duur per schot, maar aangezien ze er uit gaan wil ik er ook geen spijt van hebben dat ik deze niet gehad heb.
Dan wil ik bij dezen meteen Dennis enorm bedanken voor zijn inzet voor de freakactie! Het hele jaar door geweldige service die het een plezier maakt om hier te bestellen. Daarnaast ook geweldige aanbiedingen en prijzen, hulde
Nogmaals bedankt, en tot de 28e!