[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop dat de prijs van de helfire thunder niet klopt? Van 64 euro oid maar 29 euro? Volgens mij klopt die 64 euro niet...
Greetz

Ik hoop dat de prijs van de helfire thunder niet klopt? Van 64 euro oid maar 29 euro? Volgens mij klopt die 64 euro niet...
Greetz

Goede morgen

Zojuist op de lijst een controle gedaan en advies let wel op advies 64,00 staat op de lijst.
Aangezien wij werken met advies en voorverkoop en freaks vullen wij deze ook in het pos systeem.

Dennis

Hoi alkan075

Helaas kan ik je nog geen nieuws vanuit pangu melden omdat wij het ook nog niet weten en niets vernomem hebben.
De voorraad die er stond is echt helemaal uitverkocht en staat in de bunker.

De Launch was een outlet artikel en de kartonen die ze hadden hebben we opgekocht bij gbv allen deze waren allemaal op binnen een paar uurtjes dus was een uitloop artikel.

Www.vuurwerkalmerehaven.nl

word de launch en smashbox 2 aangevuld?

word de launch en smashbox 2 aangevuld?
Als je het principe van de Launch leuk vindt; fluit naar boeketje, zijn er genoeg alternatieven op de markt.

Bora Bora / The Gunner van Lesli, Viper van Wolff, Special 4 van Katan, Scream van Tropic, etc etc

Als je het principe van de Launch leuk vindt; fluit naar boeketje, zijn er genoeg alternatieven op de markt.

Bora Bora / The Gunner van Lesli, Viper van Wolff, Special 4 van Katan, Scream van Tropic, etc etc

Goede middag deze artikelen hebben wij niet en hiervoor zou je even bij collega freak winkels kunnen kijken op de webshop.

Dennis

Om 20:00 kom ik met een avond actie en deze is geldig tot 23:00

Ik wil nog een keer iets leuks doen !!

Het gaat om de uitloop lijn van Evolution !!!

Dus wil je nog iets aankopen dan heb je zo nog eens extra kans

Uitloop Evolution opruiming OP=OP=OP

Uitloop Evolution opruiming OP=OP=OP

Oke ik geef 10% extra korting onder de 100,00 euro

Boven de 100,00 13% alleen op de uitloop artikelen dus OP=OP

Deze actie loopt alleen vanavond !!!

KORTING WORDT IN WINKELWAGEN BEREKEND !!!

wwww.vuurwerkalmerehaven.nl

Echt super vette actie Dennis, loopt volgens mij ook lekker.
Winternight en Rambam 3.0 uitverkocht:D, die kom ik 28 december ophalen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan