Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vet ding en ik vind de prijs vrij normaal. 25e per 500 grammer is niets gek. Iedereen loopt hier weg met evo maar die zie ik ze voor dat geld niet maken.
Tevens loopt evo toch ook echt achter met de kwaliteit van hun vuurwerk, en dat terwijl ze voor kwaliteit staan binnen Nederland. Ik weet niet hoe het komt, ract?
Maar dan zouden bijvoorbeeld Tropic blokken in Nederland ook zwak zijn maar die knallen alle Nederlandse spul eruit.
Fireevent, klasek, tropic, blackboxx, pyroevent en katan zijn bij onze buren te vinden onder F2 en die zijn veel beter dan Evo of bijvoorbeeld Pangu.
Jammer om te zien.
Het is 25 gram per shot he, dit zijn 10 cakes met 500 gram per stuk. Daar betaal je nu 25 euro per stuk voor. Nergens in Nederland dat je die prijs betaald behalve in freakacties. Denk persoonlijk ook wel dat dit het dikste blok van dit jaar is van alle Funke en Luypaers artikelen. En ik had het nog met een maatje van me erover, ook al vinden wij freaks dit dan duur. Er staan honderden andere in de rij dit maar al te graag dit blokje willen.
Geloof me dat ie voor het weekend al is uitverkocht.
Ja dat was vorig jaar ook al dat ze snel weg waren
Vet ding en ik vind de prijs vrij normaal. 25e per 500 grammer is niets gek. Iedereen loopt hier weg met evo maar die zie ik ze voor dat geld niet maken.
Weet iemand of er ook nog losse cakes binnenkomen ?
Funke of Luypaers