Vuurwerk Almere Haven
VWC lid
Maar dan nu beide met kooi ipv 1 kooi? Dat betekend wel dat ze duurder worden?
Ik heb de stuks verpakking nog niet gezien heb alles nu van 2018
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Maar dan nu beide met kooi ipv 1 kooi? Dat betekend wel dat ze duurder worden?
Even een update van de laatste uitloop Evolution artikelen op=op die we nog vrij hebben in de voorraad.
Red Fury in Blue nog 3
Willows in Color nog 10
Time Rain Box nog 1
Serenity nog 2
Winter Night nog 1
Color Carnaval nog 1
Snake-Eyes nog 7
Bleu Falling Spirits nog 3
Rambam nog 1
Elements of Fire nog 2
Willows in Color nog 7
Shape Shifter nog 4
www.vuurwerkalmerehaven.nl
Winternight is toch geen uitloop?
De st8ment actie tot 20% is voorbij
Iedereen bedankt die mee heeft gedaan met deze leuke actie.
De grote hardloper kunnen jullie zelf wel in vullen denkt ik
Www.vuurwerkalmerehaven.nl
Las net de fireval topics nog een keer door, komem dit jaar echt wel een aantal zeer interessante producten vanuit de hoek van GBV.
Maar waar ik toch echt van baal is dat ik maar 1 exemplaar van de El Salvador heb besteld (fireval 11), wat is die cake gruwelijk dik zeg.
Timing vanuit GBV ook lekker nu de St8ment actie gisteren is afgelopen.
Nu boeit mij de paar extra euro die ik voor deze cake moet neertellen echt niet maar denk dat er ook een aantal freaks zijn die door de timing van de actie mssn geen gebruik hebben kunnen maken van de actie.
Dennis zou jij in overleg met de mensen van St8ment kunnen bekijken of deze actie wellicht nog een keer voor 1 of 2 dagen terug kan komen?
Ik ga even kijken ik laat even horen van me
Misschien is het leuker als je zo'n actie met de nieuwe evo lijn kan doen ipv st8tment of allebei
Doe het in iedergeval als het lukt richting het einde van de maand na het ontvangen van salarissen![]()
Misschien is het leuker als je zo'n actie met de nieuwe evo lijn kan doen ipv st8tment of allebei
Doe het in iedergeval als het lukt richting het einde van de maand na het ontvangen van salarissen![]()