[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk Dennis! Ik ben de afgelopen weken heel toevallig een paar keer langsgereden bij de afslag Almere Haven, doet mij toch weer denken aan die gezelligheid in de snoepwinkel van Dennis.

Even een update van de laatste uitloop Evolution artikelen op=op die we nog vrij hebben in de voorraad.

Red Fury in Blue nog 3
Willows in Color nog 10
Time Rain Box nog 1
Serenity nog 2
Winter Night nog 1
Color Carnaval nog 1
Snake-Eyes nog 7
Bleu Falling Spirits nog 3
Rambam nog 1
Elements of Fire nog 2
Willows in Color nog 7
Shape Shifter nog 4

www.vuurwerkalmerehaven.nl

Even een update van de laatste uitloop Evolution artikelen op=op die we nog vrij hebben in de voorraad.

Red Fury in Blue nog 3
Willows in Color nog 10
Time Rain Box nog 1
Serenity nog 2
Winter Night nog 1
Color Carnaval nog 1
Snake-Eyes nog 7
Bleu Falling Spirits nog 3
Rambam nog 1
Elements of Fire nog 2
Willows in Color nog 7
Shape Shifter nog 4

Winternight is toch geen uitloop?

Profiteer dit weekend nog:p

Nog 2 dagen loopt de St8ment actie

Zo als de meeste hebben kunnen zien hebben we ook dit jaar St8ment in het assortiment in Almere.

We hebben alle artikelen die nieuw zijn inmiddels aangemaakt in de webshop incl filmpjes.

Na wat overleg hebben we een leuke actie op kunnen zetten om kennis met St8ment te maken.

We geven iedereen de kans om tot 15 september extra korting te krijgen boven op de online prijs

10% extra korting op je factuur van St8ment tussen de € 25,00 tot € 100,00
15% extra korting op je factuur van St8ment tussen de € 100,00 tot € 200,00
20% extra korting op je factuur van St8ment tussen de € 200,00 tot €

De winkelwagen berekend de extra korting op St8ment die in de winkelwagen zitten.

st8ment_wit.png

Vandaag is de laatste dag vanavond om 23:59 zal de extra korting vervallen.

Zo als de meeste hebben kunnen zien hebben we ook dit jaar St8ment in het assortiment in Almere.

We hebben alle artikelen die nieuw zijn inmiddels aangemaakt in de webshop incl filmpjes.

Na wat overleg hebben we een leuke actie op kunnen zetten om kennis met St8ment te maken.

We geven iedereen de kans om tot 15 september extra korting te krijgen boven op de online prijs

De winkelwagen berekend de extra korting op St8ment die in de winkelwagen zitten.

Nog 4 uurtjes geldig dan vervalt deze extra korting op St8ment.

Las net de fireval topics nog een keer door, komem dit jaar echt wel een aantal zeer interessante producten vanuit de hoek van GBV.

Maar waar ik toch echt van baal is dat ik maar 1 exemplaar van de El Salvador heb besteld (fireval 11), wat is die cake gruwelijk dik zeg.

Timing vanuit GBV ook lekker nu de St8ment actie gisteren is afgelopen:cry:.

Nu boeit mij de paar extra euro die ik voor deze cake moet neertellen echt niet maar denk dat er ook een aantal freaks zijn die door de timing van de actie mssn geen gebruik hebben kunnen maken van de actie.

Dennis zou jij in overleg met de mensen van St8ment kunnen bekijken of deze actie wellicht nog een keer voor 1 of 2 dagen terug kan komen?

Las net de fireval topics nog een keer door, komem dit jaar echt wel een aantal zeer interessante producten vanuit de hoek van GBV.

Maar waar ik toch echt van baal is dat ik maar 1 exemplaar van de El Salvador heb besteld (fireval 11), wat is die cake gruwelijk dik zeg.

Timing vanuit GBV ook lekker nu de St8ment actie gisteren is afgelopen:cry:.

Nu boeit mij de paar extra euro die ik voor deze cake moet neertellen echt niet maar denk dat er ook een aantal freaks zijn die door de timing van de actie mssn geen gebruik hebben kunnen maken van de actie.

Dennis zou jij in overleg met de mensen van St8ment kunnen bekijken of deze actie wellicht nog een keer voor 1 of 2 dagen terug kan komen?

Ik ga even kijken ik laat even horen van me

Misschien is het leuker als je zo'n actie met de nieuwe evo lijn kan doen ipv st8tment of allebei:handsup:
Doe het in iedergeval als het lukt richting het einde van de maand na het ontvangen van salarissen :D

Misschien is het leuker als je zo'n actie met de nieuwe evo lijn kan doen ipv st8tment of allebei:handsup:
Doe het in iedergeval als het lukt richting het einde van de maand na het ontvangen van salarissen :D

Soortgelijke actie op de nieuwe evo lijn zou ik ook niet erg vinden maar of dat te realiseren is vraag ik mij af.

Idd einde van de maand zou ideale timing zijn voor een actie heeft tenminste iedereen zijn salaris binnen

Even een leuke kinderbestelling geplaatst bij Dennis. De snowwy de smiley fountain en nog wat leuke potjes. Plus de oud_hollandse sterretjes en ijsfonteinen erbij besteld. Onze dochter zat al te genieten van de filmpjes bij het bestellen:wink: Dennis :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan