[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die Pooofff dingen zijn goed hoor! Had 10 pakken afgelopen jaar en nog enkele bewaard omdat ik ze nergens meer kon vinden en eigenlijk er vanuit ging dat deze niet meer te verkrijgen waren in Nederland. Goede zet van Almere Haven om hier nog wat van in te kopen nu het nog kan. De kwaliteit van deze soort Thunderkings is mij zeer goed bevallen. Ze zijn erg constant, knallen goed en erg netjes afgewerkt.

Sorry maar het nog 30 minuten nodig wil in een keer alles op de site hebben namelijk en er kwam even wat tussen prive zojuist 20:30 moet het klaar zijn.

Dennis

Iemand toevallig bekend met dit artikel

Als ik het goed heb een omlabeling van de Four Horseman. Die heb ik op de winkeliersdemo gezien en dat is wel echt een dikke rambak zeg! De individuele effecten zijn niet zo groot maar er zit zo'n tempo in dat de lucht alsnog echt flink gevuld is. We stonden ervan te kijken dat het daadwerkelijk productie was wat we te zien kregen.

Als ik het goed heb een omlabeling van de Four Horseman. Die heb ik op de winkeliersdemo gezien en dat is wel echt een dikke rambak zeg! De individuele effecten zijn niet zo groot maar er zit zo'n tempo in dat de lucht alsnog echt flink gevuld is. We stonden ervan te kijken dat het daadwerkelijk productie was wat we te zien kregen.

Dit klopt van A tot Z.

Hier nog een iets korter filmpje van de Star Duster pijltjes. Fluit is leuk, knal niet bijzonder... Even doorspoelen naar 1:00

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan