Vuurwerk Almere Haven
VWC lid
Jaa, iemand heeft een leuk project in gedachte! Is goed, ik zie het wel verschijnen als het gelukt is![]()
Dat denk ik ook Pyropinoy
Www.vuurwerkalmerehaven.nl
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jaa, iemand heeft een leuk project in gedachte! Is goed, ik zie het wel verschijnen als het gelukt is![]()
Hi Dennis,
Weet je zo welke batch de Pangu boxen in de shop zijn?
Verwacht je binnenkort nog aanvullingen van Pangu, of wacht je daarmee op de nieuwe producten?
Hi Dennis,
Weet je zo welke batch de Pangu boxen in de shop zijn?
Verwacht je binnenkort nog aanvullingen van Pangu, of wacht je daarmee op de nieuwe producten?
Net toch even een bestelling gedaan! Wou eigenlijk nog de 2 Pack Extreme meepakken, maar daar wacht ik nog even mee.
Maarre, komt de elements of fire nog een keer op voorraad?
Top! Ik ga hem in de gaten houden, wil er nog eentje in een samengestelde cakebox hebben.
Mooi dat er al voorbereidingen worden getroffen voor de verkoopdagen zo voelt het alsof het binnekort al is. Ik heb alleen een klein vraagje zou je misschien een mooi pijlen pakket van 40 grams pijlen aan de collectie toe kunnen voegen? Mvg
Beste Dennis,
Weet niet of dit het juiste topic is voor verzoekjesmaar dit topic is lekker actief.
Maar volgens mij mis ik wat fluitblokjes, a la concerto rosso, The Force, Wicked whistler, Raw Whistler. Als ik wat over het hoofd zie laat het dan weten. Gaat dergelijk product nog in het assortiment komen?