MagicSjefke
VWC lid
Wow wat een lekkere rambak!
Dat is zeker een mooie rambakje. Staat genoteerd op mijn lijstje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wow wat een lekkere rambak!
Is zeker een leuk idee!
Tip voor de Aanbieding:
Voor afhalers tussen 00.00 en 02.00 -->
Snow Storm .... voor € 65,- Max. 1 per klant.
Brasilian Box .. voor € 65,- Max. 1 per klant.
Deze 2 boxen samen voor € 120,-
Leuk idee! De klant meer vrijheid geven is altijd goed. Dit jaar houd ik het bij de middag. In de ochtend moet ik dit jaar naar het hoge noorden toe.
Dat gaat hem niet worden Erikv2![]()
Dennis heb je zelf de Wolfpack nog afgestoken, of ken je iemand die dat gedaan hebt? Ben er wel benieuwd naar. Zijn het trouwens 3 losse dozen (met kooi) of zitten ze in een omdoos?
Ik neem aan 25 mm?
Echt niet Dennis....?![]()
Zou wel een magneetje zijn hoor!
1 van de 2 mag ook hoor!
Beste freaks
Na aanleiding van de berichten hebben we besloten om het dit jaar weer op te pakken.
Ik heb 2 blokken aangemaakt voor de nacht :
Freak Blok 1 vanaf 00:00 tot 01:00
Freak Blok 2 vanaf 01:00 tot 02:00
Verder laat ik gewoon de blokken overdag ook open staan
Iedereen die besteld heeft inmiddels op de shop en naar de nacht verplaatst wilt worden kunnen die even een PM sturen met het ordernummer.
Dan zal Natascha dit verzetten naar de nacht en krijgen jullie een nieuw afhaalbewijs met de tijds aanpassing erop via de mail wel behouden jullie gewoon het zelfde afhaalnummer maar alleen een andere tijd.
Wel graag aangeven blok 1 of blok 2
Zijn er nog vragen dan hoor ik het wel van jullie
Blijft het assortiment bestaan uit dezelfde importeurs of wordt dit later in het jaar nog bekeken?
Beste freaks
Na aanleiding van de berichten hebben we besloten om het dit jaar weer op te pakken.
Ik heb 2 blokken aangemaakt voor de nacht :
Freak Blok 1 vanaf 00:00 tot 01:00
Freak Blok 2 vanaf 01:00 tot 02:00
Verder laat ik gewoon de blokken overdag ook open staan
Iedereen die besteld heeft inmiddels op de shop en naar de nacht verplaatst wilt worden kunnen die even een PM sturen met het ordernummer.
Dan zal Natascha dit verzetten naar de nacht en krijgen jullie een nieuw afhaalbewijs met de tijds aanpassing erop via de mail wel behouden jullie gewoon het zelfde afhaalnummer maar alleen een andere tijd.
Wel graag aangeven blok 1 of blok 2
Zijn er nog vragen dan hoor ik het wel van jullie
Echt een hele leuke set met loeiharde burst en echt mega boeketten
Hierbij nog een leuk straat filmpje
van de 2 Pack van Broekhoff
Inmiddels staan ze op de webshop en zijn er een aantal beschikbaar.
www.vuurwerkalmerehaven.nl
Blij dat ik hem toch heb besteld! Maar als ik de filmpjes vergelijk is dit maar 1 cake van het setje toch?