[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik krijg ook vragen over Pangu op dit moment.

Ik heb alleen nog liggen

Garden Party 2 1x
Garden Party 3 2x

Smash Box 1 1x

Dat is het op dit moment aanvulling nog onbekend op dit moment

Dennis

Super, dankjewel Dennis! Alvast een Red Fury in Blue besteld. Als ik me weer wat rijker voel komt er misschien nog wel eentje bij.

zojuist weer een order geplaatst uit de outlet zou het eerst in februari doen omdat ik deze maand al een order had geplaatst maar kon niet wachten tot februari het zou jammer zijn als het dan al weg is aangezien het zulke mooie producten zijn ik heb het volgende besteld. Elements of fire,red fury in blue,sunset,crackling willows,shape shifter allemaal toppers van evolution

zojuist weer een order geplaatst uit de outlet zou het eerst in februari doen omdat ik deze maand al een order had geplaatst maar kon niet wachten tot februari het zou jammer zijn als het dan al weg is aangezien het zulke mooie producten zijn ik heb het volgende besteld. Elements of fire,red fury in blue,sunset,crackling willows,shape shifter allemaal toppers van evolution

Mooie bestelling Niels1998, prijzen zijn inderdaad heel aantrekkelijk. Ik gok het erop en wacht tot het einde van de maand om een bestelling te plaatsen. Mijn bankrekening moet nog even bijkomen:bonk:.

Is de Ted Fury in Blue van 2015 en eerder of de 2016 tot daarna?
Verschil zit hem in het tempo van schieten, en dat vind ik wel belangrijk voordat ik die zou bestellen.

Ik heb de artikelen even uitgezet die uitverkocht waren in de outlet van broekhoff.
Dit heb ik even gedaan om een beter overzicht op de shop te hebben.

Het kan best zo zijn dat dit gewoon weer terug komt als ik antwoord krijg vanuit broekhoff namelijk.

Ik ben op de hoogte wat er nog gezocht wordt namelijk.

Verder is de shop aangevuld met St8ment en Evolution maar dit was al bekend.
Hou er wel rekening mee op=op in de outlet.

Dennis

Www.vuurwerkalmerehaven.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan