Vuurwerk Almere Haven
VWC lid
Heb je geshopt bij Evo Dennis? Weer mooie aanvulling. Ga alvast puzzelen aan de bestelling voor deze maand![]()
Ik ben wel de hele avond bezig geweest op de Shop dat klopt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb je geshopt bij Evo Dennis? Weer mooie aanvulling. Ga alvast puzzelen aan de bestelling voor deze maand![]()
Zo even aan het shoppen geweest bij vuurwerk Almere haven mooie aanvulling in de outlet je bent lekker wezen shoppen
Ja we zijn weer lekker de outlet aan het vullen en de totale shop.
Waren er Geen dragons lair meer beschikbaar Dennis of komen die later nog?
Zo alles is klaar ik zou zeggen wil je wat Outlet wees er dan snel bij!!
Want dit is wel beperkt leverbaar en OP=OP.
En de rest shop maar lekker rondis het artikel uitverkocht dan gaat die vanzelf uit in onze shop als uitverkocht.
www.vuurwerkalmerehaven.nl
Dennis
Ik heb het bestellen al mogelijk gemaakt vanaf € 10,00 euro zo kunnen de freaks die ook een kleiner budget hebben de kans krijgen om zo hun assortiment compleet te maken over het jaar.
www.vuurwerkalmerehaven.nl
Ik krijg nog een melding dat het minimumbedrag €20 is, weer veranderd of foutje?
Super, dankjewel Dennis! Alvast een Red Fury in Blue besteld. Als ik me weer wat rijker voel komt er misschien nog wel eentje bij.
zojuist weer een order geplaatst uit de outlet zou het eerst in februari doen omdat ik deze maand al een order had geplaatst maar kon niet wachten tot februari het zou jammer zijn als het dan al weg is aangezien het zulke mooie producten zijn ik heb het volgende besteld. Elements of fire,red fury in blue,sunset,crackling willows,shape shifter allemaal toppers van evolution
Is de Ted Fury in Blue van 2015 en eerder of de 2016 tot daarna?
Verschil zit hem in het tempo van schieten, en dat vind ik wel belangrijk voordat ik die zou bestellen.