[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dennis heb je zelf de Wolfpack nog afgestoken, of ken je iemand die dat gedaan hebt? Ben er wel benieuwd naar. Zijn het trouwens 3 losse dozen (met kooi) of zitten ze in een omdoos?

Ik neem aan 25 mm?

Is zeker een leuk idee!

Tip voor de Aanbieding:
Voor afhalers tussen 00.00 en 02.00 -->
Snow Storm .... voor € 65,- Max. 1 per klant.
Brasilian Box .. voor € 65,- Max. 1 per klant.

Deze 2 boxen samen voor € 120,-

Wat heb jij gedronken dan :p

Leuk idee! De klant meer vrijheid geven is altijd goed. Dit jaar houd ik het bij de middag. In de ochtend moet ik dit jaar naar het hoge noorden toe.

Beste freaks

Na aanleiding van de berichten hebben we besloten om het dit jaar weer op te pakken.

Ik heb 2 blokken aangemaakt voor de nacht :

Freak Blok 1 vanaf 00:00 tot 01:00
Freak Blok 2 vanaf 01:00 tot 02:00

Verder laat ik gewoon de blokken overdag ook open staan :D

Iedereen die besteld heeft inmiddels op de shop en naar de nacht verplaatst wilt worden kunnen die even een PM sturen met het ordernummer.
Dan zal Natascha dit verzetten naar de nacht en krijgen jullie een nieuw afhaalbewijs met de tijds aanpassing erop via de mail wel behouden jullie gewoon het zelfde afhaalnummer maar alleen een andere tijd.
Wel graag aangeven blok 1 of blok 2

Zijn er nog vragen dan hoor ik het wel van jullie

Dennis heb je zelf de Wolfpack nog afgestoken, of ken je iemand die dat gedaan hebt? Ben er wel benieuwd naar. Zijn het trouwens 3 losse dozen (met kooi) of zitten ze in een omdoos?

Ik neem aan 25 mm?

Hoi Rico

Het was wel de bedoeling maar het is er niet van gekomen helaas.

Wel heeft een van de jongens hem meegenomen en afgestoken het zijn 3 x 100 shots boxen en ze zijn alle 3 compound ze zitten verpakt in een grote doos.

Het is een flinke doos trouwens :D

Beste freaks

Na aanleiding van de berichten hebben we besloten om het dit jaar weer op te pakken.

Iedereen die besteld heeft inmiddels op de shop en naar de nacht verplaatst wilt worden kunnen die even een PM sturen met het ordernummer.
Dan zal Natascha dit verzetten naar de nacht en krijgen jullie een nieuw afhaalbewijs met de tijds aanpassing erop via de mail wel behouden jullie gewoon het zelfde afhaalnummer maar alleen een andere tijd.

Hartstikke gaaf Dennis. Ik ga even met mijn maatje overleggen welk blok we gaan kiezen. Ben benieuwd welke mede freaks we allemaal gaan tegenkomen

Beste freaks

Inmiddels hebben we de eerste orders verplaatst wil je ook je order verplaatsen laat het dan even weten.

Echt een hele leuke set met loeiharde burst en echt mega boeketten

Vanuit broekhoff heb ik zojuist goed bericht gehad na alle telling en retouren enz hebben we nog een aantal 2 Pack kunnen aankopen:handsup:

Deze komem vanavond om 19:00 op de webshop vrij in de outlet.:D
Wil je deze topper zeker na alle mooie berichten over dit artikel.
Dan heb je vanavond nog een mooie kans voor aankoop.

Laatst bewerkt:
Hij gaat weer lekker hoor. Mooi om te zien dat er direct gehandeld wordt en er een nachtverkoop zal zijn. Daar aan denkend begint het direct weer wat te kriebelen hoor :bonk:

Ik zat ook even te kijken vond ook deze film

is niet het mooiste filmpje maar geeft ook een mooi totaal plaatje Pyropinoy:D

Heb hem van Youtube namelijk gehaald helaas was ik zelf te laat dit jaar wilde hem zelf ook graag zien namelijk.

Dit jaar heb ik hem vast aan de kant liggen:p

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan