[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond! Zojuist in overleg met Dennis een extra telling uitgevoerd in Dronten en er zijn er nogmaals 5 beschikbaar! Daarna zijn ze echt op (of er moet nog wat terugkomen de komende weken). Dus sla jullie slag!

Is er geen fabriek die hiervan een nieuwe batch kan maken Broekie? :D Hardloper denk ik!

Ik ga er 1 bestellen, bedankt!
Ook geen Scorpione meer (eventueel in Dronten)?!
Die zou ik er dan sowieso bij willen hebben namelijk.

Goedenavond! Zojuist in overleg met Dennis een extra telling uitgevoerd in Dronten en er zijn er nogmaals 5 beschikbaar! Daarna zijn ze echt op (of er moet nog wat terugkomen de komende weken). Dus sla jullie slag!

Ik hoop het voor de mensen die nu deze kansen hebben gemist. Ik heb het er in ieder geval niet op gewaagd, 2e 2 pack extreme besteld. Word genieten weer einde van het jaar

Haha loopt hier alweer lekker, mooi om te zien. Iedereen alweer aan het hamsteren.

Deze in 4-voud besteld weer net als afgelopen jaar wat een toppers blij dst ik ze weer heb en vraag me af waarom deze topper uitloop is...Blij weer met prachtig stukje vuurwerk!

Twee jaar terug had een buurman 2 cakes geschoten met bizar grote boeketten (weliswaar minder vol, maar toch super). Ben de volgende dag nog stiekem lopen zoeken welke dat waren en jahoor de extreme pack. Aankomende jaar mag hij van mijn setje genieten:cool:.

deze 2 cakes 2 x 500 gram toch?

Wat is er zo bijzonder aan deze cakes?

Veel bete dan EVO cakes / boxen? nee toch?

En 2 cakes voor 55 euro.......
Dat zie je in de freak acties wel meer toch?

Ben zo benieuwd waarom mensen deze zo graag hebben?

Kon hem al 2x kopen, maar zie het niet helemaal.....
Of mis ik iets....?

Of mis ik iets....?

Zijn inderdaad 2x 500 gram. Effecten die eruit komen zijn niet uniek, maar deze cakes zijn zo droog daar komt echt een snoeiharde burst met grote boeketten uit. Deze moet je gewoon live in actie zien, is op film niet vast te leggen.

Tijdens het opruimen op nieuwjaarsdag kwam ik de meer gedwarrelde snippers een goeie 35 meter vanaf de stooklocatie tegen.
Maar he smaken verechillen

Of mis ik iets....?

Moet je ook ervaren denk ik op film is toch altijd anders als je erbij staat!

Zijn inderdaad 2x 500 gram. Effecten die eruit komen zijn niet uniek, maar deze cakes zijn zo droog daar komt echt een snoeiharde burst met grote boeketten uit. Deze moet je gewoon live in actie zien, is op film niet vast te leggen.

Tijdens het opruimen op nieuwjaarsdag kwam ik de meer gedwarrelde snippers een goeie 35 meter vanaf de stooklocatie tegen.

Helaas zijn ze nu al op......
Wel een erg goede toelichting.....!

Bam! Gaat lekker Dennis.
Vorig jaar was het topic rond deze tijd 5 pagina's, nu al 12!

Misschien heb ik er over heen gelezen maar is er al contact met Evo geweest over wat er allemaal nog ligt?
Of vraag ik nou iets heel stoms :sint:

Bam! Gaat lekker Dennis.
Vorig jaar was het topic rond deze tijd 5 pagina's, nu al 12!

Misschien heb ik er over heen gelezen maar is er al contact met Evo geweest over wat er allemaal nog ligt?
Of vraag ik nou iets heel stoms :sint:

Maakt niet uit SamD op Evolution moet ik nog even wachten zodra ik iets vernomen heb van de voorraad die er nog is dan zal ik het melden op het topic.

Dennis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan