[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan het helaas niet meer checken, de cakes zijn in de fik gevlogen maar volgens mij meen ik mij te herinneren batch 2012. Mochten ze van een jongere batch zijn dan hooguit 2013.

Maakt voor de prestaties denk ik helemaal niks uit want die cakes zijn kurkdroog. Zelfde geld voor de Eruptor, die is volgens mij van hetzelfde jaar

De 2 pack van broekhoff staat op uitverkocht !
Ik ben in contact en ze zijn voor me aan het kijken of er toevallig nog wat retour is gekomen dit hoor ik vandaag nog.

Dennis

Heb je mooi geregeld Dennis. Kan ik een 2e exemplaar toevoegen aan mijn collectie, mssn dat ik er een bewaar tot volgend jaar

Yes ik ben ook 1 van de gelukkigen! Zit al dagen te twijfelen maar bovenstaande video geeft de doorslag. Moet een prachtblok zijn. Ook een Eruptor en Mega Mine erbij gedaan. Was sowieso van plan volgend jaar al wat Broekhoff te gaan proberen.

Dwingt me wel gelijk om over logistiek na te denken. Ga proberen langs Almere te rijden op de terugweg uit Friesland.

Goedenavond! Zojuist in overleg met Dennis een extra telling uitgevoerd in Dronten en er zijn er nogmaals 5 beschikbaar! Daarna zijn ze echt op (of er moet nog wat terugkomen de komende weken). Dus sla jullie slag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan