[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
We hebben inmiddels nog 4 Elements of Fire op voorraad van Evolution Fireworks.
( uitloop )

Neem ook eens een kijkje in onze bunkers en winkel afgelopen maand is Pyro Toro langs geweest en die heeft een leuk filmpje samen gesteld.

Verder kunnen jullie nog een aantal dagen profiteren van onze zomerkorting !!

IMG-20190605-WA0011.jpg

www.vuurwerkalmerehaven.nl

Laatst bewerkt:
Cool, VWAH heeft zijn eigen lijn... Kan je er wat meer van vertellen?
Met welke importeur heb je dit kunnen regelen.
En welke effecten zitten er in de nieuwe boxen?

Dat is idd echt vet, prijzen zijn ook scherp. Heb wel een vermoeden welke importeur er achter zit maar weet niet of Dennis het op prijs stelt als ik het hier op crew gooi. Denk dat hij zelf het nieuws naar buiten wil brengen

Die 81 shots lijkt op die kleine Pangu boxjes. Heb er iig al 1 besteld, en twijfel over meer. Ik wacht wel eerst meer informatie vanuit VWAH af. 20mm kan namelijk tegenvallen, maar voor de prijs kan ik het niet laten, vooral door het tempo.

Dat is idd echt vet, prijzen zijn ook scherp. Heb wel een vermoeden welke importeur er achter zit maar weet niet of Dennis het op prijs stelt als ik het hier op crew gooi. Denk dat hij zelf het nieuws naar buiten wil brengen
Zo groot is dat geheim niet hoor. Want er zijn meer winkels die deze producten voeren :)

Wat ik persoonlijk jammer vind aan de website is dat bij de meeste cakes/cakeboxen/compounds en vuurpijlen geen nem gewicht vermeld staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan