[Freakactie 2019] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pff wat een gedoe weer zeg.
Waarschijnlijk is een deel van mijn bestelling bij door iemand anders meegenomen.
Ik dacht dat ik 3 Funke cakes te kort kwam, maar bij thuiskomst bleken dat er toch 4 te zijn.
Gelukkig wel gecompenseerd met een hele mooie bak de Amazing rainbows en een zeer fraaie cake van Vulcan, maar ja ik zit dus wel met 15 a 20 euro in het schip.

Aan Rene ligt het niet, maar ik heb 2 keer tegen de duw jongens gezegd, jongs volgens mij hoort dit bij mijn bestelling.
Nee meneer dat hoort bij....

Ben er even giftig over...
Vooral omdat ik de Blue Blood niet kan checken.

Gelukkig heb ik wel 2 mooie cake/box ter compensatie die ik als ik de filmpjes zie erg mooi zijn.

Zal toch niet liggen aan hetgeen we uit het land van Flipje komen :D.. Ik mis 5 cakes.. mailtje is verstuurd dus even afwachten nog.

Eerste keer Arentz, ik weet niet wat er mis is gegaan, maar er ging wel wat mis daar. Kan gebeuren natuurlijk. De inpakjongens hadden de woorden '2de gratis' niet gelezen. In het karton tref ik 1 Beastmode en 2 Crackling Crystal aan, ik zei tegen hem nee ik krijg 3 en nog 2. Hij komt er met 1 aan. Ik zeg ik krijg er 3. Hij zegt nee, je krijgt er 2 je hebt er 2 besteld. 'Maar er staat 2de gratis'. Nee is echt zo. Terug in de auto toch maar weer de zaak ingegaan voor een 2nd opinion. Meisje bij de deur aangesproken en ze zei je krijgt er toch echt 4 en 4 fonteintjes.

Uiteindelijk de juiste aantallen beast mode en 3 crackling crystal en 2 x de Funky Town van Nico als vervanging en compensatie. Hadden geen crackling crystal meer. Niet zo heel erg.

Ook had de inpakjongen een verkeerde pakbon op de stapel gezet waardoor de duwjongen de order aan iemand anders heeft gegeven.. ach kan gebeuren. Maar ik kon dus zeker 15 minuten eerder naar huis.

Wel veel teleurstellende blikken in de zaak, waren toch wel wat klanten die lang stonden te wachten.

Of ik nog het ritje van 260 km (retour) maak, ik weet het niet. Maar wel leuk om even geweest te zijn. Bedankt voor de koffie en de mooie producten!

Eerste keer Arentz, ik weet niet wat er mis is gegaan, maar er ging wel wat mis daar. Kan gebeuren natuurlijk. De inpakjongens hadden de woorden '2de gratis' niet gelezen. In het karton tref ik 1 Beastmode en 2 Crackling Crystal aan, ik zei tegen hem nee ik krijg 3 en nog 2. Hij komt er met 1 aan. Ik zeg ik krijg er 3. Hij zegt nee, je krijgt er 2 je hebt er 2 besteld. 'Maar er staat 2de gratis'. Nee is echt zo. Terug in de auto toch maar weer de zaak ingegaan voor een 2nd opinion. Meisje bij de deur aangesproken en ze zei je krijgt er toch echt 4 en 4 fonteintjes.

Uiteindelijk de juiste aantallen beast mode en 3 crackling crystal en 2 x de Funky Town van Nico als vervanging en compensatie. Hadden geen crackling crystal meer. Niet zo heel erg.

Ook had de inpakjongen een verkeerde pakbon op de stapel gezet waardoor de duwjongen de order aan iemand anders heeft gegeven.. ach kan gebeuren. Maar ik kon dus zeker 15 minuten eerder naar huis.

Wel veel teleurstellende blikken in de zaak, waren toch wel wat klanten die lang stonden te wachten.

Of ik nog het ritje van 260 km (retour) maak, ik weet het niet. Maar wel leuk om even geweest te zijn. Bedankt voor de koffie en de mooie producten!
oh nou dat wordt leuk dan vanavond:bonk:

Hoop / denk dat vanavond de orde is hersteld, vaak de eerste uurtjes moet het extra personeel nog deels ingewerkt worden. Heb er vertrouwen in :D

Vanmorgen was ik om 0830 in de winkel op het bestelde vuurwerk op te halen.
Had een tijdsblok van 0800-0830.
Dacht van te voren, prima als ik even moet wachten.
Naar mijn idee waren de heren het overzicht kwijt waardoor alles super lang duurde.
Ook had een bus met vuurwerk pech bestemd voor de winkel, waardoor we lang moesten wachten.
Bij elke bestelling die ik voorbij zag komen, kwamen er mensen terug omdat het niet compleet was.
Uiteindelijk na 3 bakken thee, 1 koffie en 2x een toiletbezoek had ik me vuurwerk om 11.30binnen(3 uur gewacht, sommige mensen zaten nog langer te wachten.....)
Jammer dat de double red deck niet aanwezig was, hierdoor de pearl river gekregen.
Achteraf beetje spijt dat ik hierin toestemming heb gegeven. Maar dat is mijn eigen fout.
Persoonlijk vind ik het jammer dat er geen compensatie is voor het lange wachten of het minste vind ik dat je excuses hiervoor kan maken, dit was helaas een gemiste kans.

Hopelijk komen ze nog met een uitleg, waarom het allemaal zo fout ging vanmorgen.(niet dat ze dit verplicht zijn) Vond namelijk de communicatie met Rene het hele jaar door wel super goed.

Ik kom er net vandaan om 14:00 uur stonden er nog mensen die er al om half 9 waren. Veel producten waren er inderdaad niet dit deels ivm de bus met vuurwerk welke een lekke band had. Daar valt helaas weinig aan te doen. Wel had ik voordat ik hier heen ging al gelezen dat er veel producten misten bij mensen ik heb hier extra op gelet.Inderdaad werden er bij mij 2 grote compounds en 2 cakes vergeten. Dit meteen aangegeven voor de 2 cakes heb ik een alternatief gekregen deze waren er helaas niet meer. De 2 compounds zouden in de bus hebben gezeten en kan ik als het goed is maandag ophalen. Gelukkig woon ik zelf op 10min rijden dus geen probleem, maar ik snap dat mensen die van ver komen niet heel blij werden hier vandaag.

Al met al ben ik er een uur geweest en als ik maandag mijn resterende 2 compounds krijg ben ik dik tevreden. Daarnaast de communicatie met rene voorafgaand aan de ophaaldagen is perfect!

Pff dat klinkt allemaal niet hoopvol zeg. Heb het grootste deel van mijn collectie dit jaar bij Arentz gekocht, zou toch wel een hele dikke tegenvaller zijn als ik veel producten niet krijg.. :rolleyes:

Ik was er vanmorgen ook rond 8.30. Na een uur gewacht te hebben maar besloten om eerst langs Holten te gaan. Toem ik weer terug was nog een uur op de bestelling moeten wachten, waar vervolgens behoorlijk veel van ontbrak. Wel voor de ontbrekende producten netjes het geld teruggekregen. Uiteindelijk rond 11.45 naar huis kunnen gaan.

Het probleem met de vrachtwagen hebben ze natuurlijk niet zelf in de hand maar er leek ook geen goede structuur en kennis aanwezig te zijn bij het personeel.

Klinkt inderdaad niet heel best. Hopen dat vanavond de boel weer een beetje op de rit is.
Piroshop is dit jaar ook enorm gegroeid en zal voor de mensen daar ook niet echt fijn zijn.
Kleine bestelling gedaan hier, maar lees dat de crackling crystal er niet zijn. Had me hier net zo op verheugd.

We gaan het meemaken vanavond..

Ben ik de enige hier met een goede ervaring? Was binnen 5 minuten weer buiten :shocked:

Nee hoor. Stond ook met 10 min buiten. Alleen na goed controleren en nog een keer thuis een check miste ik uiteindelijk een 2-tal cakes.

Das nog 't minst erge van wat ik hier lees..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan