flutsjah
VWC lid
Ik vond het ook niet een heel fijne ervaring, toen ik aankwam om 8:45 (tijdslot 8:30 - 9:00) stond het erg vol en er leek vrijwel niemand met vuurwerk het pand te verlaten. Wel stonden er 2 man personeel aan de balie te kijken naar alle klanten. Er zal vast hard gewerkt worden in de bunkers, maar het zag er allemaal een beetje vreemd uit. Na ongeveer 40 minuten wachten kreeg ik mijn bestelling, waarvan de winternight er helaas niet bijzat. Ik had nog mailcontact gehad dat dit 1 van de laatste was en dacht dat ik deze veilig had gesteld. Uiteindelijk voor een garden party 3 gegaan, wat volgens mij voor €75 ook geen miskoop is. Wel jammer, vond de winternight erg bijzondere effecten hebben. Verder misten er een paar single shots maar die konden redelijk snel erbij gepakt worden, van de 3 draaizonnen was er 1 vervangen door een tornado wirbel gezien die op waren. Prima denk ik dan. Alle kleinere spullen zijn blijkbaar in de bunker in duitsland al in dozen gestopt.
Opzich prima service dat ze meelopen met je naar buiten om de spullen te controleren, maar mij lijkt het handiger daar de 2 man personeel aan de balie voor te gebruiken die letterlijk alleen maar rond aan het kijken waren. Just my 2 cents. Al met al geluk dat ik nog redelijk goed geslaagd ben zo te horen, ik moet maandag nog terug voor een kleine bestelling. Fingers crossed.
Opzich prima service dat ze meelopen met je naar buiten om de spullen te controleren, maar mij lijkt het handiger daar de 2 man personeel aan de balie voor te gebruiken die letterlijk alleen maar rond aan het kijken waren. Just my 2 cents. Al met al geluk dat ik nog redelijk goed geslaagd ben zo te horen, ik moet maandag nog terug voor een kleine bestelling. Fingers crossed.