the cigarman
VWC lid
Volgends mij krijg je die gewoon geleverd![]()
Maar dan in de vorm van hugh colonnes.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Volgends mij krijg je die gewoon geleverd![]()
Pff wat een gedoe weer zeg.
Waarschijnlijk is een deel van mijn bestelling bij door iemand anders meegenomen.
Ik dacht dat ik 3 Funke cakes te kort kwam, maar bij thuiskomst bleken dat er toch 4 te zijn.
Gelukkig wel gecompenseerd met een hele mooie bak de Amazing rainbows en een zeer fraaie cake van Vulcan, maar ja ik zit dus wel met 15 a 20 euro in het schip.
Aan Rene ligt het niet, maar ik heb 2 keer tegen de duw jongens gezegd, jongs volgens mij hoort dit bij mijn bestelling.
Nee meneer dat hoort bij....
Ben er even giftig over...
Vooral omdat ik de Blue Blood niet kan checken.
Gelukkig heb ik wel 2 mooie cake/box ter compensatie die ik als ik de filmpjes zie erg mooi zijn.
oh nou dat wordt leuk dan vanavondEerste keer Arentz, ik weet niet wat er mis is gegaan, maar er ging wel wat mis daar. Kan gebeuren natuurlijk. De inpakjongens hadden de woorden '2de gratis' niet gelezen. In het karton tref ik 1 Beastmode en 2 Crackling Crystal aan, ik zei tegen hem nee ik krijg 3 en nog 2. Hij komt er met 1 aan. Ik zeg ik krijg er 3. Hij zegt nee, je krijgt er 2 je hebt er 2 besteld. 'Maar er staat 2de gratis'. Nee is echt zo. Terug in de auto toch maar weer de zaak ingegaan voor een 2nd opinion. Meisje bij de deur aangesproken en ze zei je krijgt er toch echt 4 en 4 fonteintjes.
Uiteindelijk de juiste aantallen beast mode en 3 crackling crystal en 2 x de Funky Town van Nico als vervanging en compensatie. Hadden geen crackling crystal meer. Niet zo heel erg.
Ook had de inpakjongen een verkeerde pakbon op de stapel gezet waardoor de duwjongen de order aan iemand anders heeft gegeven.. ach kan gebeuren. Maar ik kon dus zeker 15 minuten eerder naar huis.
Wel veel teleurstellende blikken in de zaak, waren toch wel wat klanten die lang stonden te wachten.
Of ik nog het ritje van 260 km (retour) maak, ik weet het niet. Maar wel leuk om even geweest te zijn. Bedankt voor de koffie en de mooie producten!
Ben ik de enige hier met een goede ervaring? Was binnen 5 minuten weer buiten![]()
Ben ik ook wel benieuwd naar over een kleine 30 minuten weet ik het voor je