[Freakactie 2019] Megavuurwerkfreaks 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Dit is de laatste dag van megavuurwerkfreaks. Vanaf morgen gaat de site op zwart.
Hierbij wil ik iedereen bedanken voor de vele bestellingen.
Wij gaan nu beginnen met het samenstellen van de bestellingen, en voor degene die hebben
besteld bij ons tot 28 of 30 december.En verder wens ik iedereen alvast fijne feestdagen
en een fantastische 31 december.

Met knallende groet,

Het Mega Vuurwerk Team.

Gerrit bedankt voor alle goede en scherpe aanbiedingen! Ik denk dat veel liefhebbers de bodem van hun budget zien of een creatieve manier van boekhouden hebben gevonden om alle topartikelen te kunnen kopen. Succes met de voorbereidingen van de bestellingen en de verkoopdagen. Tot de 28e!

En voor Gerrit nog eenmaal troelala, troelala, troelala. En voor Gerrit nog eenmaal troelala, troelala ! :applause::wink:

Zojuist mn laatste bestelling afgerekend, was weer een lekker jaar met veel fijne acties!
Gerrit en het Team , bedankt voor de Service. Ben me nu al weer aan het verheugen op de 28e van December.
Tot de 28e en nogmaals bedankt voor het afgelopen freak jaar!

Groet,

Arend Smit

Hallo toch nog een laatste aanbieding . Een karton foute. , slechte junks onder diversen nu alleen vandaag nog 50€ Gerrit

Waardeloze dingen, maar top dat hier transparant over gecommuniceerd wordt :thumbsup: En voor 50 euro nog best leuk voor in een projectje

Naja zou ook nog gewoon een vocht probleem destijds zijn geweest. Twijfel om t risico te nemen en gewoon vet doorlont ding te maken met 140 stuks ofzo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan